Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Booket meg denne leiligheten da jeg ønsket å komme senere enn de andre åpningstidene på hotellene i området.

Dette hadde døgnåpen innsjekk da selvbetjent.
Enkelt å trykke seg inn, hotellet var tydelig u der oppussing, og man merket det fort men enkelt å finne frem, henger lapper rundt om kring for å vise deg veien.
Kunne stått en lapp inni heisen hvilke rom som tilhørte hvilken etasje, etter som man ikke var helt sikker på hvilken etasje man skulle i.

Første blikket på leiligheten var bare helt Wow!
Fin liten moderne leilighet, kjøleskap, mikro/ovn, kokeplater etc.

Badet var fint men tok en god del tid før vannet ble varmt, men med god tålmodighet så går det helt fint.

Sengen var knallgod ordentlig komfort, og prisen var helt klart innenfor, her betalte jeg 650 kr natta og det er billig når dette er midt i Stavanger omtrent.

Parkeringen var enkel å finne frem til man må laste ned egen app for å betale for parkeringen.

Eneste negative var kl 08.00 startet de med oppussingen i nedre etasje og jeg brå skvatt opp av sengen da dette var en utrolig høy borrelyd. Men dette kan selvfølgelig ikke hotellet noe for annet enn at de pusser opp.
Er helt sikker på at hotellet måler til forventningene neste gang da oppussingen er ferdig!

Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Juliekittelsen
FrognerHouse, Front Office Manager på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2020

Hello! All feedback is valuable for us! Thank you for taking your time to write us a feedback. We will take your opinion further into our work on becoming even better. Have a great day. Kind regards, Maria - Team Frogner House Apartments

Anmeldt 26. august 2019

Her er det ikke annet enn å si, velg ikke dette hotellet når du er i Stavanger, dette er nå overtatt av Frogner House Apartment. Her må du lage maten selv fordi de ikke har dette, de har laget ett lite hybel kjøkken !

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Klokaverfaring
FrognerHouse, Service Office på Frogner House Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2020

Hei Klokaverfaring,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Vi beklager at vi ikke klarte å levere opp til dine forventninger denne gang, og vi tar dine kommentarer med oss i det videre arbeidet.

Med vennlig hilsen,

Frogner House Apartments

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Rimelig og greit sted for en overnatting eller to.
Super frokost, med stor variasjon.
Noe slitent, men rent og greit. Store gode rom, og gratis parkering trekker opp.
Sentrumsnært, med bare noen minutters gange fra alt av restauranter og shopping.
Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 14. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Inn
Anmeldt 3. september 2018

Enkelt å finne fram med bil, gratis P-hus 'next door', store rom, god frokost. Med gangavstand til havnen (Vågen) var det et bra sted for vår 2-natts tur til Stavanger med besøk til Flor & Fjære. Hyggelig, service innstilt betjening. Litt slitent interiør i ganger og fellesrom, men rent og ryddig.

Romtips: Be om rom vekk fra hovedgaten - den har endel morgentrafikk.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Ragnar Georg S