Clarion Hotel Stavanger(Stavanger)
  • Restaurant
  • Frokost inkludert
Scandic Stavanger City(Stavanger)(Mye for pengene!)
ScandicHotels.com
Comfort Hotel Square(Stavanger)
Scandic Forum(Stavanger)
Orbitz.com
Se tilbud
Stavanger Vandrerhjem St.Svithun(Stavanger)(Mye for pengene!)
Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Booket master suite da pris, beskrivelse og to bilder på nett virket bra. Resepsjon og bar/restaurant-området så greit ut da vi ankom.
Rommet vi fikk så umiddelbart greit ut, men så raskt at renhold ikke er bra. Mye støv, samtlige møbler hadde flekker av ulikt slag, bordet var slitt og tydelig søl på vegger var ikke vasket.
Badet så mer slitt ut enn antatt, spesielt dusjen fremsto ikke ren. Var heller ingen badekåper som beskrevet.
Ganske synd da det ikke skal så mye til for å løfte helhetsinntrykket.

Frokost var bra, med godt utvalg selv ok vi kom mot slutten av serveringen.

Opphold: januar 2018, reiste som et par
Takk, Nickole C
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2018

Hei Nickole,

Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Jeg beklager virkelig at rommet ikke var slik det skulle ved innsjekk, jeg håper dere tok kontakt med vår resepsjon og fikk byttet rom.
Badekåper ligger i klesskapet på Master soverommet.
Veldig kjekt å høre at dere var fornøyde med frokosten, vi har en prisbelønt buffet som vi er veldig fornøyde med :-)

Vi håper å se dere igjen ved neste anledning, send meg gjerne en epost i forkant av neste opphold slik at vi kan ordne en ekstra fin velkomst for dere.

Anmeldt 3. januar 2018

Bodde her i romjulen og ble positivt overrasket. Hadde bestilt et standard rom, men ble oppgradert til en flott junior suite til samme pris. Betjeningen var veldig hyggelig og frokosten var rikholdig og svært bra.

• Opphold: desember 2017, reiste som et par
Takk, Tor F
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2018

Kjære Tor!
Tusen takk for din flotte anmeldelse, det setter vi stor pris på!
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning :-)

Anmeldt 1. januar 2018

• Opphold: desember 2017, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2018

Anmeldt 17. desember 2017

Helt unikt hotell, med utrolig flinke og service givende ansatte. Vi hadde julebord og ble så godt tatt vare på, fantastiske julebuffe´ og flott lokal ( resturant ). Dette julebordet er det beste vi har hatt. Flotte rom og god frokost. Utrolig kjekt å se at dette er et hotell hvor de ansatte er glad i jobben og miljøet blandt dem er utrolig bra. Det smittet over på oss som gjester. Så tusen takk Scandic Park hotell, dere er unike! Vi kommer tilbake!

• Opphold: desember 2017, reiste med venner
Takk, May-Liz P
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2017

Kjære May-Liz!

Tusen takk for denne fantastiske anmeldelsen, det setter vi utrolig stor pris på alle sammen! Det gjør meg ikke mindre stolt av vårt dyktige team som har lidenskap for jobben sin: å skape flotte hotellopplevelser for alle våre gjester :-)

Vi hadde en super kveld på jobb med dere som gjester, det var virkelig topp stemning. Vi gleder oss til neste gang alle sammen!

Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Overnattet en natt ifbm forretningsreise. Flott, rent og romslig rom. Hyggelig og imøtekommende personale. Hotellfrokosten hadde alt jeg kunne ønske meg. I tillegg, perfekt lokasjon i sentrum. Kan trygt anbefales og jeg kommer igjen!

Opphold: desember 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Erlend B
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2017

Hei Erlend!

Tusen takk for din flotte anmeldelse, dette setter vi stor pris på.
Vi er veldig stolte av våre store rom med alle nødvendige fasiliteter, norges beste frokostbuffet, og ikke minst våre vennlige og flinke medarbeidere.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!