Expedia.comUSD 212
Algotels
ScandicHotels.comUSD 212
Anmeldt 22. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell med bra beliggenhet. Lett å finne frem til hotellet når en kommer og lett å finne parkering. God frokost og gode senger. Positivt å kunne bestille mat til lobbyen da de ikke hadde middag på hotellet.

Takk, Sandenolsen
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse!
Vi hører gjerne fra deg om hva som skal til for å få 5 stjerner neste gang :-)

vibeke.fjordbakk@scandichotels.com

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Fin start på oppholdet med en blid og hyggelig resepsjonist som ga oss et flott rom. Litt nedtur når 2 flasker Ringnes prises til 187. Spurte om dette var riktig pris og fikk et surt svar om at det var det. Reiser en god del og ble også overrasket over at det koster 250 kr å få utsatt utsjekk til kl 14 på en søndag. Om dette er Scandic policy så bye bye Scandic

Takk, Overoar
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Hei Ove Roar,

Takk for din tilbakemelding.

Så flott at våre serviceinnstilte team members og fine rom gav deg en god hotellopplevelse hos oss.
En flaske Ringnes koster kr92,- det tror jeg du vil finne representerer prisnivået i Stavanger generelt. Vi tilbyr sen utsjekk som en ekstra mulighet ved kapasitet, og det i beste mening om å gi god service. Jeg håper oppholdet deres alt i alt svarte til forventningene og at vi fortjener mer enn to stjerner :-)

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

vibeke.fjordbakk@scandichotels.com

Anmeldt 15. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt, og fikk ett elegant og rommelig rom. Delt sitte og sove sone, vannkoker og strykejern på rommet er også positivt. Parkering mot betaling 20 meter fra inngangen. Og Scandic frokost er bestandig god og variert .

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, alfmagne
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Kjære Alf Magne!

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, dette setter vi utrolig stor pris på alle sammen!
Vi jobber hver dag for å skape flotte hotellopplevelser, og er stolte over våre store og komfortable rom, og selvsagt den flotte frokostbuffeten.

Hjertelig velkommen tilbake til oss!