Expedia.comUSD 158
Trip.comUSD 215
Anmeldt 11. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Noe slitt hotell. Store rom, veldig bra. Uheldigvis veldig støvete. Lenestolen var full av gamle smuler. Mellom sengene var det mye hår. Kjøleskapet på rommet virket ikke.Så dette må det skjerpes på. Nydelig frokost. God beliggenhet. Grei service. Litt for ivrig for å rydde vekk etter frokost, dvs vi hadde servert oss drikke og noe annet, la det på bordet, hentet mat og alt var ryddet vekk når vi ankom bordet.Tom rom nøkkel vårt ble levert resepsjonen.

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, 550mariettaa

Hei marietta,

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi tar med oss all feedback i vårt arbeid med å forbedre din opplevelse hos oss.
Vi håper å se dere igjen snart!

Beste hilsener Vibeke & Team Park

Anmeldt 25. november 2018

Imponert over rommet, det var stort og fint. Hyggelig betjening og som alltid hos Scandic var frokosten nydelig! Vannkoker, strykejern, sofa, skrivebord, god seng, TV som kunne snus så man kunne se tv i sengen og et stort pluss for kjøleskap så vi kunne sette inn våre egne ting. Det er første hotellet jeg har sett det på. Eneste minuset er at det ikke var ekstra sengesett til ekstra pute og dyne som lå i garderobeskapet. I tillegg var det noe som så ut som blodflekk på puten. Dette hadde vi unngått å se hvis det var putetrekk på. Vi kunne såklart bedt om et putetrekk, men det var så sent at vi gadd ikke.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, kristinsolberg
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2018

Hei Kris!

Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :-)
Vi er så stolte av våre store og komfortable rom, med alle fasiliteter som skal til for at man skal få et flott opphold.
Det skal være ett ekstra sett ferdig oppredd dyne og pute på rommet, så her har vi hatt en svikt i rutinene - og puten har vi byttet ut. Takk for at du gjorde oss oppmerksomme på det.

Vi håper å se dere igjen snart!

Beste ønsker om en god førjulstid,
Vibeke & Team Park

Anmeldt 22. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Fint hotell med bra beliggenhet. Lett å finne frem til hotellet når en kommer og lett å finne parkering. God frokost og gode senger. Positivt å kunne bestille mat til lobbyen da de ikke hadde middag på hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Sandenolsen
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse!
Vi hører gjerne fra deg om hva som skal til for å få 5 stjerner neste gang :-)

Beste hilsener Vibeke & Team Park