Anmeldt 16. april 2019

Jeg har bodd en del på hotell i mitt liv og av og til vet man at man kommer frem litt før innsjekk og man sender da en mail til hotellet og spør om man kan få rommet noen timer tidligere. Svaret er alltid at det går greit dersom de har ledig rom. Noe mer kan man ikke forlange. I dette tilfelle var det snakk om to timer, men svaret fra hotellet var kort og greit: "Innsjekk er fra klokken 15:00. Tidlig innsjekk koster 150,-." Jeg svarte ikke på mailen, men tenker at det kanskje kan ordne seg ved resepsjonen. Det gjorde det ikke, det var fortsatt klokken 15.00 eller betaling som gjaldt.

Dette synes jeg er veldig dårlig. Det skal så lite til å gi kunden god service, men det skal også veldig lite til for å gjøre en kunde misfornøyd. Jeg er kanskje grinete på det, men dette var dårlig. Man skulle også tro at hotellet var mer behjelpelig når man stod der med to små gutter, men det endret ikke på noe.

Ellers var hotellet helt greit etter norsk standard. Rommet var stort og rent, og sengene var gode. God dusj og beliggenheten er det heller ikke noe å si på.

Frokosten var også av god Scandic-standard, om enn ikke helt øverst på listen min. Den lune leverposteien var på plass, men to av mine andre standard frokost-ingredienser glimret med sitt fravær: Brie til salamien og sursild til det bløtkokte egget (nå var ikke egget bløtkokt heller som det skulle, men det hadde smakt godt likevel.), men man skal ikke klage over utvalget når det var så mye annet godt. I tillegg kunne det også vært kjøkkenhåndklær til å holde brødet når man skjærer. Er ikke det vanlig slik at ikke alle skal knuge på selve brødet?

Så greit opphold som likevel får dårlig score pga, etter min mening, tåpelig policy! Hotellet har sikkert en god forklaring, men siden de stort sett er alene om den rigide praksisen er den uansett ikke god nok for meg. Takk!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Leif55
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2019

Hei Leif,

Takk for din tilbakemelding.

Det stemmer at vi tilbyr tidlig innsjekk mot et ekstra gebyr.
Når man booker rommet, får man også bekreftet at innsjekk er fra kl.15:00.
Vi ønsker å opptre ryddig og rettferdig over for alle våre gjester, og lar dermed de som ønsker/har behov for tidligere innsjekk, få mulighet til det.
Jeg kan bekrefte at dette er generell policy i Scandic.

Jeg er glad for å se at dere ellers hadde et fint opphold! Vi er stolte over våre store og komfortable rom, og beliggenheten er fantastisk. På frokosten skal vi alltid ha to typer fersk ost, i forrige uke hadde vi chevre og blåmuggost. Spør oss gjerne ved neste besøk dersom det er noe du savner, så skal vi være behjelpelige med å finne det frem. Vi jobber hver dag for å skape gode hotellopplevelser for deg, og alle våre gjester :-)

Ha en fin påske, og hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 16. april 2019

Dato for oppholdet: april 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Store og god rom, men noe nedslitt. Ligger sentralt og muligheter for parkering ved jernbanelokket. Tar 1 min gange så er du i hjerte av stavanger sentrum. Frokosten var noe skuffende med lite utvalg, noe som er viktig når en sover på hotel. Alt i alt helt ok.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, CecilieG65
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2019

Hei Cecilie,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi hører gjerne fra deg angående hva du savnet på frokosten - vi ønsker alltid å forbedre oss :-)

Anmeldt 2. april 2019

Veldig fin beliggenhet, veldig god service og god mat. Rommet var helt fantastisk.
Har vært på hotellet før å fortsatt like flott å flinke ansatte. Kommer garantert tilbake.
Frokost salen burde vært litt større

Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, May-Britt K

Hei May-Britt!

Tusen hjertelig takk for en flott anmeldelse. Dette betyr mye for oss!
Vi håper å se dere igjen snart!

Anmeldt 30. mars 2019

Her er hotellet med hjemmekoselig atmosfære der du kan tilbringe kvelden i hotellbaren fremfor peisen. Her kan du spise godt og rimelig, slappe av etter en hektisk dag. Fine rom. God frokost. Også møterom til en rimelig pris.

Dato for oppholdet: mars 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Vacation03329904446
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2019

Hei!

Tusen takk for besøket, og for en flott anmeldelse!
Vi er veldig stolte av våre dyktige medarbeidere som hver dag jobber for at alle våre gjester skal få en flott hotellopplevelse. De gir personlig service, og skaper en god stemning i lobbybaren vår. Store flotte rom og vår prisbelønte frokostbuffet er vi også glade for å se at du setter pris på :-)

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!