2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
CheapTicketsUSD 173
Anmeldt 10. juli 2020

Var her i to netter, rommet var kjempesvært, sengene gode å sove i og frokostbuffen hadde akkurat det vi ønsket oss til frokost. Hotellet ligger veldig nærme sentrum så det var bare en spasertur ned og parkering er like i nærheten av hotellet så alt var veldig tilgjengelig. Bruker gjerne dette hotellet igjen neste gang vi er i Stavanger.

Takk, piamH9873BU
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2020

Hei Piam,
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen fra deg. Så bra at dere likte belighetet , store rom og frokosten vår :-)
Dette setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :-)

Javier Mata, General Manager

Anmeldt 6. juli 2020

Har bodd på hotellet før. Kjempe flott hotel, nært til sentrum. Takterrasse i 5 og 8 etg. Kjempe god frokost til kl. 11.00 i helgen. Rommene er koselig og sengene er gode.
Lå i 2. etg. kunne gjerne bodd i 5 etg. Men ingen problem.
Bor der gjerne igjen.

Takk, D4057EVanitak

Hei,
Tusen takk for din tilbakemelding. Gi oss en lyd ved neste opphold slik at dere får rom i 5 eller 8. etasje :-)

Hilsen

Javier Mata, General Manager

Anmeldt 5. juli 2020

Flott hotell perfekt beliggenhet. Hyggelig personale. Spesielt javier i frokost salen. Tar godt vare på barna og ga de ekstra service hver dag. Vi var der 5 dager og reiser gjerne tilbake. Litt harde senger og mye støv etter lock dovn fra covid 19. Men ellers helt tipp topp.

Takk, majagylterud

Hei Maja,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Veldig kjekt å lese at dere trivdes hos oss og at dere blir fornøyd med meg på frokosten :-)
Velkommen tilbake :-).

Med vennlig hilsen
Javier, General Manager.

Anmeldt 17. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
JavierMata79, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2020

Anmeldt 9. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020