Trip.com
ScandicHotels.comUSD 161
Anmeldt 12. juli 2020

Flott beliggenhet i forhold til butikker og parkering. God service fra hyggelig personal. Rommene er store og selv standard rom har sovesofa som ekstraseng stående permanent. Romslig rom for 2 voksne og 2 barn på standardrom.
Gode senger men dårlige puter. Savnet ekstraputer på rommet.
Vi bodde i 5 etg. med utsikt mot bakgård. Lite støy fra trafikk her.

Rommene har tom minibar der du kan sette inn egne drikkevarer.

Parkerer man på P-Jernbanen er det gang-undergang direkte til hotellet. Ca 100 Meter. Gangavstand til kaien/sentrum er 800m / 10 minutt.

Litt liten frokost-sal, vi opplevede litt venting her før vi fikk bord grunnet Covid 19 restriksjoner antaglig. Frokost som forventet med servering av varmmat av meget hyggelig kokk som var flink med barna.

Romtips: Noe støy fra trafikk ved lavere etg.
2  Takk, Knut Erik T
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2020

Hei Knut,
Tusen takk for din tilbakemelding. Hyggelig å lese at dere likte dere hos oss og staff leverte en god service til dere.
Håper å se dere her igjen :-).

Javier Mata, General Mata

Anmeldt 10. juli 2020

Var her i to netter, rommet var kjempesvært, sengene gode å sove i og frokostbuffen hadde akkurat det vi ønsket oss til frokost. Hotellet ligger veldig nærme sentrum så det var bare en spasertur ned og parkering er like i nærheten av hotellet så alt var veldig tilgjengelig. Bruker gjerne dette hotellet igjen neste gang vi er i Stavanger.

Takk, piamH9873BU

Hei Piam,
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen fra deg. Så bra at dere likte belighetet , store rom og frokosten vår :-)
Dette setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :-)

Javier Mata, General Manager

Anmeldt 6. juli 2020

Har bodd på hotellet før. Kjempe flott hotel, nært til sentrum. Takterrasse i 5 og 8 etg. Kjempe god frokost til kl. 11.00 i helgen. Rommene er koselig og sengene er gode.
Lå i 2. etg. kunne gjerne bodd i 5 etg. Men ingen problem.
Bor der gjerne igjen.

Takk, D4057EVanitak

Hei,
Tusen takk for din tilbakemelding. Gi oss en lyd ved neste opphold slik at dere får rom i 5 eller 8. etasje :-)

Hilsen

Javier Mata, General Manager

Anmeldt 5. juli 2020

Flott hotell perfekt beliggenhet. Hyggelig personale. Spesielt javier i frokost salen. Tar godt vare på barna og ga de ekstra service hver dag. Vi var der 5 dager og reiser gjerne tilbake. Litt harde senger og mye støv etter lock dovn fra covid 19. Men ellers helt tipp topp.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, majagylterud

Hei Maja,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Veldig kjekt å lese at dere trivdes hos oss og at dere blir fornøyd med meg på frokosten :-)
Velkommen tilbake :-).

Med vennlig hilsen
Javier, General Manager.

Anmeldt 17. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
JavierMata79, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2020