Alven2
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Javier Mata, General ManagerScandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. des. 2020
Hei Alven,
Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding!
Dette setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :-)

kr 2 475
8.2 km fra Scandic Stavanger Park
    kr 1 829
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger i et rolig område, ikke langt fra sentrum. Hotellet er slitt og lite koselig, så en oppgradering er på tide.

Bra «covid-19-frokost», men trangt i matområdet, så vanskelig å holde avstand.

Veldig hyggelige og serviceinnstilte resepsjonister.

1  Takk, Norskfamilie
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Norskfamilie :-)
Tusen takk for tilbakemelding fra deg om hotellet og frokosten vår. Hyggelig å lese at resepsjonistene leverte en god service.
Igjen takk for at du tar kontakt med oss, dette gjør oss bedre.

Mvh
Javier Mata / General Manager

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her ei natt, og var veldig fornøyd med både størrelsen på rommet og hastigheten på Internet. Vist vi skal trekke noe er det at det ikke blir servert bacon til frokost, veldig mye sneiper rundt inngangen og parkering 150m unna.

1  Takk, Olav59
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2020

Hei Olav,
Tusen takk for din tilbakemelding. Hyggelig å lese at dere likte dere hos oss og velkommen tilbake :-).

PD...vi serverer bacon igjen :-)

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom til hotellet for 1time siden. Hadde bestilt en suite som ble omgjort på forhånd ble omgjort til superior rom vi hadde bestilt dyrevennlig rom. Bestillingen ble først utført via Internett, men ble korrigert vi er kundeservice per telefon. Dette fungerte utmerket!

I resepsjonen var det kun en person som skulle betjene resepsjon og bar, han gjorde sitt beste, men hadde for mye å gjøre!

På rommet var det ikke redd opp til barna, og ikke håndklær til barna selv om dette var bestilt og bekreftet x fler. Dette ble ordnet av resespsjonisten, som igjen gjorde sitt beste. Da han kom til rommet viste vi ham at rommet var svært dårlig rengjort. Se bilder. Han beklaget dette på det sterkeste. Og vi har full forståelse for at han ikke kunne gjøre noe med dette nå. Men han var enig at dette var altfor dårlig. Og ba oss faktisk å skrive en anmeldelse om dette.

Vi håper og tror at dette oppholdet blir bedre fra og med i morgen. Men det er rett og slett for dårlig å ha et såpass dårlig klargjort rom til avlevering.

Se bilder.

Takk, Shivanthe S
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Hei Shivante,

Tusen takk for tilbakemeldingen fra deg. Jeg er selvfølgelig ikke fornøyd med at renholdet på rommet ikke var bra. Dette skal vi ta tak I med en gang og jeg håper dette ikke la en demper på resten av oppholdet.

Med vennlig hilsen Javier, General Manager.

Anmeldt 12. juli 2020

Flott beliggenhet i forhold til butikker og parkering. God service fra hyggelig personal. Rommene er store og selv standard rom har sovesofa som ekstraseng stående permanent. Romslig rom for 2 voksne og 2 barn på standardrom.
Gode senger men dårlige puter. Savnet ekstraputer på rommet.
Vi bodde i 5 etg. med utsikt mot bakgård. Lite støy fra trafikk her.

Rommene har tom minibar der du kan sette inn egne drikkevarer.

Parkerer man på P-Jernbanen er det gang-undergang direkte til hotellet. Ca 100 Meter. Gangavstand til kaien/sentrum er 800m / 10 minutt.

Litt liten frokost-sal, vi opplevede litt venting her før vi fikk bord grunnet Covid 19 restriksjoner antaglig. Frokost som forventet med servering av varmmat av meget hyggelig kokk som var flink med barna.

Romtips: Noe støy fra trafikk ved lavere etg.
2  Takk, Knut Erik T

Hei Knut,
Tusen takk for din tilbakemelding. Hyggelig å lese at dere likte dere hos oss og staff leverte en god service til dere.
Håper å se dere her igjen :-).

Javier Mata, General Mata

Anmeldt 10. juli 2020

Var her i to netter, rommet var kjempesvært, sengene gode å sove i og frokostbuffen hadde akkurat det vi ønsket oss til frokost. Hotellet ligger veldig nærme sentrum så det var bare en spasertur ned og parkering er like i nærheten av hotellet så alt var veldig tilgjengelig. Bruker gjerne dette hotellet igjen neste gang vi er i Stavanger.

Takk, piamH9873BU

Hei Piam,
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen fra deg. Så bra at dere likte belighetet , store rom og frokosten vår :-)
Dette setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :-)