Booking.comUSD 157
eDreamsUSD 157
CheapTicketsUSD 157
Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Anmeldt 26. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde fra torsdag til søndag i juli. Rommene var fine, og frokosten hadde et bra utvalg. Serverer ikke bacon, og det er et minus. Det var veldig dårlig luft på rommet, så vi måtte ha vinduene oppe. Problemet er at hotellet ligger inntil en ekstremt travel vei, så vi slet med å sove på grunn av støyen.

Takk, Mrekran
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Mrekran,
Tusen takk for tilbakemeldingen fra deg. Så bra at dere likte våre fine rom og frokosten vår (til tross hadde vi ikke bacon).
jeg er ikke fornøyd med at dere hadde problemer med å sove på riktig møte.
Håper å se dere her igjen :-)
Med vennlig hilsen
Javier, General Manager.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, men det hjelper ikke stort når renholdet ikke er bra.

"Covid-19 frokost" opplevdes som kaotisk og mangelfull. Ofte tom for glass, servietter og bestikk. Svært trang buffé, hvor 1-meters avstand er urealistisk å oppnå ettersom man går ut, samme vei som man går inn.

Toalett i resepsjon er stengt grunnet koronaviruset, likevel er alle offentlige toaletter i Stavanger åpen. Ikke særlig praktisk for familier med barn hvor man må opp flere etasjer for å komme seg til toalettet. I heisen er det kun lov å være max 2 personer (utenom hvis man er ikke samme familie/bor på samme rom) og derav kan det resultere i unødvendig ventetid til heisen kommer. Kan selvsagt ta trappen, men det er igjen upraktisk om man har en eller flere tissetrengte barn.

Hotellets rom har behov for oppussing og det bærer stort preg av slitasje.

Hotellet er sentralt og personalet er behjelpelig og vennlige, men det anses som en selvfølge når man betaler for opphold på hotell - like mye som man tar en selvfølge at renholdet er bra og gode tiltak for smittevern i denne pandemien.

Takk, 721cathrinee
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei Cathrine,
Tusen takk for din tilbakemelding om frokosten; det hjelper oss å bli bedre. Jeg beklager dersom renholdet på rommet ikke var godt nok, og jeg er enig med deg i at dette er noe en skal kunne forvente når man er på hotellbesøk. Når det gjelder din reaksjon på at man ikke kan bruke fellestoalettene på hotellet, så vil jeg understreke at i motsetning til på offentlige steder så har alle hotellgjestene mulighet til å bruke eget toalett, og derfor av smittevernhensyn, har Scandic felles retningslinjer om at det er disse som skal brukes nå. Når det gjelder retningslinjer for heis, har jeg forståelse for at du opplever at det kan føre til unødig ventetid, men igjen vil jeg understreke at vi følger felles retningslinjer for smittevern, og selv om jeg forstår at det kan oppleves unødvendig, så krever den situasjonen vi er i per i dag at vi alle tar slike forhåndsregler.

Til tross for dette håper jeg at dere kommer tilbake til Scandic Park ved en annen anledning og at dere da kan få en fullverdig opplevelse av hotellet. Ta gjerne kontakt med meg på javier.mata@scandichotels.com

Mvh
Javier Mata / General Manager

Anmeldt 24. juli 2020

Vi hadde et supert opphold på dette hotellet juli 2020. Alle fire, barn og voksne var overrasket over hvor fint hotellet var. Rent og pent, og de tok godt vare på hygienske forhold, slik sprit til hendene var godt tilgjengelig. Det var god frokost. Nære til sentrum om man liker å gå. Vi anbefaler hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Alven2
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2020

Hei Alven,
Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding!
Dette setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :-)

Javier Mata, General Manager