Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 186
Trip.comUSD 192
Anmeldt 17. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Hotel er fint , veldig rent, med store fine rom og hyggelig og vennlig personell. Frokost var virkelig velsmakende med mange alternativer. Hotel er i sentrum , vi hadde et rom med utsikt i byen:)
Ambefaler!
Vi skal kom tilbake

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Padila176
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2020

Hei Padila,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og håper å se dere igjen .

Med vennlig hilsen

Javier, General Manager

Anmeldt 27. juli 2020

Vi hadde bestilt "Master suite". Skulle bare ha en kort opphold i Stavanger, og ville overraske ungene med et litt fint rom.

I bestillingsbekreftelsen og på nettsidene vises fine bilder og rommet kalles "master suite". På døren til rommet stod det også "suite". Dette er ekstremt misvisende.

Rommet var preget av sterkt forfall. Lister falt av, brukket list ved dør, panelovn og lister liggende på gulv, revnet tapet, stoler som var revnet opp, store og stygge flekker i sofa (ekkelt). Ledninger med "sukkerbit " kobling liggende på gulvet. Miljø fokus hos Scandic, men stort sett alle lyspærer av gammel glødetype. Kan sikkert også nevne andre ting også.

En annen, kanskje bagatell, men kun 2 vannglass (engangs) på badet. Selv om vi var fire.

Rommet er jo romslig og plassering er god, men når dere kaller det "Master suite" og har fine bilder føler vi oss lurt.
På hjemmesiden står det blant annet "bo komfortabelt på rom med høy standard". Dette rommet hadde ikke høy standard i det hele tatt. Kan ikke anbefale dette hotellet selv om vi fikk avslag på prisen.

Det som trekker opp er plassering og de ansatte. De ansatte virket serviceinnstilt og hyggelige.
Har også sendt epost til hotellet og kundeservice hos Scandic. Ingen av de har svart.

Takk, to723
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei,
La meg først takke at du gir oss tilbakemelding på ditt siste opphold. Vi jobber for å ha gjester som skryter og ingen som klager, men dessverre har vi ikke levert slik vi skal overfor dere.
Jeg vil be om unnskyldning for rom og for ikke å kunne tilby standard på rommet vårt og som våre gjester forventer fra hotellet.
Hyggelig å lese at de ansatte leverte en god service under deres oppholdet.
Igjen takk for at du tar kontakt med oss, dette gjør oss bedre.
Mvh
Javier Mata / General Manager