ScandicHotels.com
Destinia.com
Booking.comUSD 170
Anmeldt 7. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2020

Anmeldt 7. september 2020

Vi har kun en liten negativ bemerkning, det ble litt varmt i suiten og kun mulighet til å åpne vindu på gløtt i soverommet, ikke noe i stuen. Vi løste dette ved å åpne vinduet på soverommet og lukke døren inn til stuen - det viktigste var å ha god luft når man skal sove. Det stod allerede en vifte tilgjengelig i garderoben i soverommet om vi ville bruke vifte. Til tross for dette, er de positive opplevelsene av hotellet nok til å anse oppholdet vårt som utrolig behagelig. Betjeningen vi møtte var alltid smilende og hilste på oss med et stort smil, i resepsjonen var de hele tiden oppmerksomme, behjelpelige og hadde en serviceinnstilling som helt klart står til terningkast seks. Suiten var stor, ren og pen - selvfølgelig kan man finne litt slitasje, men vi forventer ikke at rommene blir pusset opp etter hver gjest, og det koster ikke en liten formue å bo her, så man bør tenke på hva man får av valuta for pengene, og Scandic Stavanger Park gir etter vår mening god kvalitet for prisen man betaler. Viktig i disse dager er at vi følte oss trygge i forhold til Covid-19 tiltak, frokosten var over gjennomsnittet bra, sammenlignet med de 7 siste hotellene vi har bodd på så langt i vår sene sommerferie, stekte poteter er alltid et pluss i margen for vår del, sammen med gratis kaffe/te i resepsjonen siden vannkokere er fjernet fra rommene. Billig og nær parkering er positivt, og gangavstand til hele sentrum, samtidig svært kort vei ut til hovedvei. Hotellet er passe stort, gir en koselig og intim atmosfære og har i alle fall 3 flotte uteområder, ett nede på bakkeplan utenfor resepsjonen og tak terrasse både i 5. og 8. etasje. Dette hotellet kan vi anbefale på det varmeste og vil garantert bli vårt hjem ved neste besøk i Stavanger. Takk til Team Park som gjorde vårt opphold så koselig.

Romtips: Rom med utsikt mot byen er i alle fall fantastisk bra
2  Takk, ExoticTravelTom
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei "exotic",

Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på.
Beklager for suiten var litt varm, dette skal vi ta tak I med en gang og jeg håper dette ikke la en demper på oppholdet.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :-)

Javier, General Manager & Team Park

Anmeldt 4. september 2020

Jeg er super fornøyd med mitt opphold på Scandic Hotel Stavanger Park. Fikk sove godt og fikk servert god frokost på morgenen. Jeg er meget fornøyd, og vil anbefale Scandic Hotel Stavanger Park videre.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, tirilmaria

Hei Tiril Maria,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Veldig kjekt å lese at dere trivdes hos oss og liket frokosten vår.

Velkommen tilbake :-).
Javier Mata / General Manager

Anmeldt 17. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Hotel er fint , veldig rent, med store fine rom og hyggelig og vennlig personell. Frokost var virkelig velsmakende med mange alternativer. Hotel er i sentrum , vi hadde et rom med utsikt i byen:)
Ambefaler!
Vi skal kom tilbake

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Padila176
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2020

Hei Padila,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og håper å se dere igjen .

Med vennlig hilsen

Javier, General Manager