Booking.comUSD 496
ScandicHotels.comUSD 497
Orbitz.comUSD 497
Anmeldt 18. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Anmeldt 11. juli 2021

Hotellet ligger perfekt til i Stavanger. Men det ligger tross alt i en by, så har man vinduet åpent må man tåle litt lys utenfra.
Veldig enkelt å parkere i p-hus på jernbanen, masse ledige plasser. Makspris på 230 kr pr døgn som betales ved utreise.
Vi fikk et veldig stort rom (vet ikke om det var standard rom) med kjøleskap, og mulighet for å lage kaffe, som vi satte stor pris på.
Alle i resepsjonen var veldig hyggelige og serviceminded, uansett hva man spurte om.
Frokosten viste seg fra sin beste scandic-side; med andre ord helt super! Et utrolig godt utvalg. Det var kontinuerlig rydding av bordene.
Anbefaler hotellet!

1  Takk, BirgitBr
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Birgit,
Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på.

Javier, General Manager.

Anmeldt 1. juli 2021

Helt greit hotell. God beliggenhet Bedre inne enn det inntrykk man får utvendig av hotellet. Veldig bra frokost. Renholdet kunne vært bedre på badet. Vi var uheldig med strømmen på hotellrommet. Fikk tilbud om å skifte rom. Dyr parkering.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ruthkarins2021
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei Ruth,
Tusen takk for din tilbakemelding og beklager for ulempe med strømmen på rom.
Javier, General Manager

Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Vi bodde på en master suite, og gulvet var så ødelagt at vi hadde ikke lyst til å ta av skoene der inne. Det var fullt av hakker å striper, burde vært skiftet for 10 år siden. Det var sprikker i begge vaskene, og striper i badekaret. Halvparten av lyspærene var gått, og da jeg gav beskjed om dette i resepsjonen fikk jeg til svar at det hadde han merket 2 dager tidligere og gitt beskjed om, men de måtte vente til lyspærene kom da disse måtte bestilles på Internett. Så vi måtte da klare oss med en spott på hvert bad, og ca halvparten av lys i lysekronen.
Ellers var betjeningen hyggelige, og frokosten god.

Takk, Siv I
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2021

Hi Siv,
Tusen takk for tilbakemeldingen fra deg om gulvet. Så bra at dere likte frokosten vår, men jeg er selvfølgelig ikke fornøyd med tekniske problemer med lysepærene på rommet. Dette skal vi ta tak I med en gang og jeg håper dette ikke la en demper på oppholdet.
Håper å se dere her igjen :-)
Med vennlig hilsen
Javier, General Manager.

Anmeldt 1. juni 2021

Utrolig fornøyd med rom og service nok en gang. Litt kaos/trangt den ene dagen ved frokosten - området hvor maten hentes er utformet på en måte som vil gi problemer med avstand uansett køsystem i disse dager, spesielt hvor kaffemaskinen står.
Takterrassen kunne trenge litt omsorg og kjærlighet, ellers ser vi frem til flere opphold i fremtiden.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, ExoticTravelTom
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021

Hei,
Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding !
Takk for tips om takterrasen, dette setter vi stor pris på.
Javier Mata, General Manager