Booking.comUSD 509
ScandicHotels.comUSD 511
eDreamsUSD 509
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Store familierom, meget hyggelig ansatte, helt super frokost som holder høy standard. Sentralt beliggende med bare noen minutters gå tur til brygga. Parkering i umiddelbar nærhet på jerbanelokket. Vi ble tatt godt i mot og er strålende fornøyd.

Takk, josteino285
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Hei Jostein,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Veldig kjekt å lese at dere trivdes hos oss
velkommen tilbake :-).

Med vennlig hilsen
Javier,Generall Manager.

Anmeldt 28. juli 2021

Anmeldt 28. juli 2021

Hotellet ligger med kort avstand til parkeringsplasser, det er to i nærheten. 5 minutters gange til Torvet i Stavanger. Det var rent og pent og frokosten var som vanlig veldig bra. Et lite minus var at spisesalen var litt liten så det var litt vanskelig å finne sitteplass når en kom på den tida det er mest spisegjester.

Takk, Tbberge

Hei Tbberge,
Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding!
Dette setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :-)
Javier, General Manager

Anmeldt 19. juli 2021

Vi fikk en veldig bra pris for våre netter. Ligger sentralt. Store familierom. Litt trangt og lite coronavennlig ved frokost, men god frokost. Varme rom nå på sommeren. Takterrassen kunne vært en oase....

Takk, Hannesku

Hei Hanne,
Tusen takk for din tilbakemelding om frokosten, dette gjør oss bedre :-)
Hilsen
Javier, General Manager

Anmeldt 18. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021