Booking.comUSD 511
ScandicHotels.comUSD 510
Orbitz.comUSD 508
Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Anmeldt 2. august 2021

Me bestilte ein kjempestor svitte som kunne romme 7 personer og budde der mandag til fredag. God plass og tv på kvart av romma i svitten så barna kunne trekke seg litt tilbake og foreldra kunne få ro. Hadde med Nintendo switch som vart ein suksess. Super service og humør på dei ansatte.

Takk, Jofkase

Hei Jofkase,
Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding og så bra at dere kose på vårt master suite.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :-)

Javier, General Manager

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Store familierom, meget hyggelig ansatte, helt super frokost som holder høy standard. Sentralt beliggende med bare noen minutters gå tur til brygga. Parkering i umiddelbar nærhet på jerbanelokket. Vi ble tatt godt i mot og er strålende fornøyd.

Takk, josteino285

Hei Jostein,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Veldig kjekt å lese at dere trivdes hos oss
velkommen tilbake :-).

Med vennlig hilsen
Javier,Generall Manager.

Anmeldt 28. juli 2021

Anmeldt 28. juli 2021

Hotellet ligger med kort avstand til parkeringsplasser, det er to i nærheten. 5 minutters gange til Torvet i Stavanger. Det var rent og pent og frokosten var som vanlig veldig bra. Et lite minus var at spisesalen var litt liten så det var litt vanskelig å finne sitteplass når en kom på den tida det er mest spisegjester.

Takk, Tbberge

Hei Tbberge,
Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding!
Dette setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :-)
Javier, General Manager