Booking.comUSD 123
Orbitz.comUSD 123
Anmeldt 15. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Javier Mata, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2021

Anmeldt 4. august 2021

Det var mye støv på gulvlampen og spindelvev i hjørnet som nok hadde vært der en stund. Frokosten er veldig bra. Helt i toppen er det en takterasse med flott utsikt. Når vi var her var alle bord og stoler tatt bort.

1  Takk, johnatlej

Hei John Atle,
Tusen takk for tilbakemeldingen fra deg. Så bra at dere likte takterrasse og frokosten vår, men jeg er selvfølgelig ikke fornøyd med at renholdet på rommet ikke var bra.
Håper å se dere her igjen :-)
Javier, General Manager

Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 2. august 2021

Me bestilte ein kjempestor svitte som kunne romme 7 personer og budde der mandag til fredag. God plass og tv på kvart av romma i svitten så barna kunne trekke seg litt tilbake og foreldra kunne få ro. Hadde med Nintendo switch som vart ein suksess. Super service og humør på dei ansatte.

Takk, Jofkase

Hei Jofkase,
Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding og så bra at dere kose på vårt master suite.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :-)

Javier, General Manager

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Store familierom, meget hyggelig ansatte, helt super frokost som holder høy standard. Sentralt beliggende med bare noen minutters gå tur til brygga. Parkering i umiddelbar nærhet på jerbanelokket. Vi ble tatt godt i mot og er strålende fornøyd.

Takk, josteino285

Hei Jostein,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Veldig kjekt å lese at dere trivdes hos oss
velkommen tilbake :-).

Med vennlig hilsen