Booking.comUSD 153

Dato for oppholdet: oktober 2021
Anmeldt 6. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Romtips: No parking available at the property but there is a paid parking facility nearby.
Dato for oppholdet: august 2021

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: september 2021

Anmeldt 29. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021