Booking.comUSD 193
eDreamsUSD 193
CheapTicketsUSD 180
Anmeldt 2. september 2020

Hotellet er gjenåpnet etter totalrenovering, og resultatet er helt supert! De har tatt vare på hotellets særpreg, samtidig som alt er nytt og lekkert. Rommet var stort, vi bodde på delux-rom, med utsikt mot vannet. Senger og sengetøy var utmerket, og med badekåper og tøfler, var det fristende å bare bli på rommet. Stort bad med førsteklasses toalettartikler.

Betjeningen var fantastisk, og alle gjester blir behandlet som VIP-gjester, både i resepsjon og restaurant. Et av våre beste hotellopphold noensinne. Hotellet klarer å kombinere følelsen av luksus med stor grad av hygge og kos. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Turist-visum
marita wahlquist, Owner på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei, og takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding!
Vi setter ekstra stor pris på å høre at dere møtte hyggelige og imøtekommende ansatte.
Vi håper at vi snart får hilse deg velkommen igjen,

Beste hilsen
Monika Sandvold
Hotelldirektør

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Hotellet har blitt pusset opp og er i super stand. Ansatte i resepsjonen var serviceinnstilt og smilende blide hele helgen. Frokosten er helt fortreffelig og damen som serverte kaffe var en solstråle. Men når det kom til baren som er i tilknyting til hotellet så var det en slett opplevelse, kule gutter med mer fokus på utseende enn på service. Så stå over den, Stavanger har mange bedre baret enn dette.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, tomsV6378LW

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss under ditt opphold i den nydelige byen vår.
Det er trist å høre at du hadde en slik opplevelse i vår bar, dette skal vi helt klart ta til oss og gå en runde på med en gang.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning.

Beste hilsen
Monika Sandvold
Hotelldirektør

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dato for oppholdet: oktober 2021
Anmeldt 6. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Romtips: No parking available at the property but there is a paid parking facility nearby.
Dato for oppholdet: august 2021