Booking.comUSD 192
eDreamsUSD 192
Orbitz.comUSD 182
CheapTicketsUSD 182
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

I forbindelse med en forretningsreise med påfølgende helgeopphold bodde jeg på Victoria fra fredag til søndag. Hotellet er helt nytt og luksuriøst innredet. Rommene føles nye, minibaren var godt utstyrt og badet var romslig og flott. Frokosten var utsøkt og betjeningen var meget hjelpsomme.

Hotellet ligger midt i byen og alt som skjer i Stavanger er få minutter unna.

Oppholdet var helt fantastisk

2  Takk, morten_443
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2020

Kjærte Morten.

Tusen takk for denne fantastiske anmeldelsen. Vi setter veldig stor pris på det.

Takk for hyggelig tilbakemeldinger vedrørende vår renovering, frokost og fasiliteter.

Igjen mange takk og ikke minst for at du tok deg tid til å skrive den.

Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Utrolig flott etter at hele hotellet er pusset opp. Skikkelig luksusfølelse!
God service i resepsjonen , rent NYDELIGT rom!
Innholdsrik frokost.
Gleder oss allerede til neste gang vi kan besøke hotellet

1  Takk, 550Aleksander
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Kjære Aleksander.

Tusen takk for din tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den.
Dette var en god start på uken. Alltid en fryd å høre at renovering faller i smak, samt at de ble tatt godt i mot i resepsjonen.
Frokosten vår er veldig stolte av og det gledes at den falt i smak.

Igjen, mange tusen takk for din tilbakemelding
Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 17. september 2020

Fantastisk service fra innsjekk til utsjekk! Rommet var romslig, gøy med sjokolade på puten og badekåper/tøfler. Godt utvalgt i minibar og høy kvalitet på såper, skikkelig luksus. Ypperlig frokost med godt utvalg. Her skal vi bo igjen!

Takk, Z4660USwilliama

Kjære William.

Mange tusen takk for denne fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på.

Takk for utrolige hyggelige tilbakemeldinger vedrørende våre rom, innholdet her og vår frokost. Det er jo dette vi jobber for, at våre gjester skal bli fornøyde og sette pris på det vi leverer på Hotel Victoria.

Igjen, mange tusen takk for din tilbakemelding.

På vegne av hele hotellet ønsker jeg dem tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde et upåklagelig opphold på nye Hotel Victoria andre helgen i september. Fantastisk god service fra start til slutt, og i alle ledd. Nydelig innredet rom, rent og pent og deilige senger. Vi kommer definitivt tilbake!

Takk, emiliech97
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Kjære Emiliech97.

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi utrolig stor pris på.

Det høres ut som at dere hadde et flott opphold her hos oss og det er ingen ting som er bedre enn det. Takk for dine herlige tilbakemeldinger vedrørende vårt personale og servicen samt våre rom.

Igjen, mange takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har nylig blitt totalrenovert og har åpnet opp med ny gnist! Det ligger midt i sentrum. Kort vei til parkeringshus, uteliv og shopping. Hotel Victoria er igjen blitt et dekadent, stilrent, klassisk nydelig hotell med matchende service. Jeg ble godt tatt i mot i resepsjonen som også har en liten boutique (hvor de selger hotellets egne morgenkåper, såper, lakris og annet). De har til og med egne sykler som kan lånes.

Rommene har et kledelig britisk townhouse-aktig preg hvor alt er på stell. Det er rent, dufter godt, bra belysning, god minibar, bra strykejern. Generelt meget god standard og detaljer i godt design. Godt sengetøy og puter i ulik tykkelse.

God frokost i erverdige pene lokaler. God kaffe.

I tillegg til dette har de åpnet en fabelaktig cocktail-bar i 1.etg. Navet Salong du Nord er etter frisørsalongen som lå der i gamle dager. Bartenderene er på øverste nivå. Menyen er gjennomtenkt og god. Supergode drinker. Bra vinkart også.

Dette MÅ oppleves!

1  Takk, Stein Berge B

Kjære sbberge.

For en fantastisk tilbakemelding, tusen takk for dette og for at du tok deg tid til å skrive den.

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger vedrørende vår ny-oppussing, personalet og service og vår frokost.
Det gledes!
Og til slutt, takk for dine herlige tilbakemeldinger vedrørende vår kronjuvel Salon Du Nord. De har virkelig passion for det de driver med og det er flott å se at det gir resultater.

Til slutt, tusen takk for din anmeldelse.