2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 203
Trip.comUSD 203
FindHotelUSD 203
Anmeldt 26. juli 2021

Hotell Victoria er et perfekt hotell midt i Stavanger sentrum med god atmosfære og super service. Vi ble veldig godt mottatt og følte oss nesten som hjemme. Hotell Victoria er og blir vårt favoritt hotell i Stavanger.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, 869inah
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Kjære Ina.
Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tiden til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på.
FLott å høre at dere ble godt tatt vare på under deres opphold. Slik skal det være!
Igjen, tusen takk for din tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte å bo her hos oss. Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 18. juli 2021

Allerede når du ankommer hotellet får du en følelses av luxus og eleganse. Nydelig interiør i hele hotellet. Rommet var fint med "det lille ekstra". Sjokolade på puten, minibar, morgenkåpe og tøfler og ikke minst gode såper og lotion på badet. Frokost rommet var ekstra pent. Satt der lenge og nøt omgivelsene. Anbefales.

Takk, Mjael80
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Kjære Elisabeth.

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på.
Usikker på hva jeg skal trekke frem her, for du skriver så utrolig mye hyggelig og ingen ting er bedre enn det. Vi blir ekstremt glad for å høre at dere hadde et flott opphold her hos oss, det er vi jobber for hver eneste dag.
Igjen, mange tusen takk for din anmeldelse og ikke minst for at dere vlagte å bo på Hotel Victoria.

Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,

Jørgen Tande-Petersen
Front Office Manager

Anmeldt 11. juli 2021

Et flott hotell som minner om Britannia i Trondheim. Vi ble oppgradert til superiorrom ved ankomst. Rommene var store og badene flotte. Noe støy fra gate og anbefaler rom mot bakgård eller sidegate. Enkel parkering i parkeringshus like bortenfor. Godt utvalg og god frokost, men 160 kr for nistepakke var drøyt! Fin bar i 1 etg som er fin for å se på livet på gaten. Anbefales.

1  Takk, Henrik Richter H
Monika Sandvold, Daglig leder på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære RichterNorway.

Takk for din flotte anmeldelse etter ditt besøk hos oss, og at du sammenligner oss med Britannia ser vi på som en stor ære! Det setter vi stor pris på.

Veldig hyggelig at besøket sto til forventningene, og at våre rom og service falt i smak.

Ønsker deg en fortsatt god sommer, og håper vi får ønske deg velkommen tilbake som vår gjest om ikke lenge!

Anmeldt 11. juli 2021

Vi ankom hotellet og ble møtt av en fantastisk blid og hjelpsom resepsjonist som hette Tara. Vi følte oss virkelig velkommen og det var nesten som å komme på besøk til gode venner. Rommene var OK, maten var bra og alt i alt var det et opphold som vi husker med glede. Kan virkelig anbefale hotellet og stor takk til personalet for et hyggelig opphold.

Takk, ValentinaNTh

Kjære Valentina.

Veldig hyggelig at besøket sto til forventningene, og at Tara tok dere vel i mot og ga dere en hyggelig opplevelse.

Anmeldt 8. juli 2021

Vi fikk en veldig hyggelig velkomst i resepsjonen. Rommet var lekkert og rent, og i tillegg så var det skikkelig god seng og sengetøy. (Det minnet meg mye om rommene jeg har hatt på hotell Britannia i Trondheim de siste par årene, men heldigvis ikke samme TV Frokostbuffeten var rikholdig, og jeg er veldig opptatt av fiskeprodukter, - og det var det flere produkter som oppfylte mitt krav. Dessuten spiste jeg fantastisk god ost som jeg ikke hadde prøvd tidligere. I tillegg så var det mye vann med isbiter lett tilgjengelig. Stor stjerne i boken for det. Beliggenheten er utmerket dersom man ønsker å bo sentralt med lett tilgang til restauranter, shopping, båtutflukter og museer o.l. Vi prøvde også "Salon du Nord" som er så flott innredet, og det er utmerket for en drink om kveldene.Om kveldene er det veldig populært og man kan sitte enten inne eller ute. Men vi prøvde også lunch der en dag, og det var ikke like vellykket. Selv om vi var de eneste gjestene så tok det 50 minutter før vi fikk våre Croque de Monsieur som var god og ble servert med en god og frisk salat, så det ble med den ene lunchen. Vi vil nok prøve å bo her ved neste Stavanger-opphold også. Det var over 20 år siden sist vi bodde her, og vi har bodd på andre steder i Stavanger i mellomtiden. Men så fint hotellet er nå så fikk jeg virkelig lyst til å få dette som stamhotell i Stavanger.

Takk, Ingeborg56

Kjære Ingeborg.

Takk for din flotte anmeldelse etter ditt besøk hos oss, og at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi stor pris på! Veldig hyggelig at besøket sto til forventningene, og at våre rom, service og ikke minst vår frokost falt i smak.

Bare å beklage at dere måtte vente så lenge på maten i Salon du Nord, slik skal det selvsagt ikke være og vi vil se på våre rutiner her. Men kjekt å høre at inredningen og stedet ble godt likt.

Ønsker deg en fortsatt god sommer, vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake som vår stamgjest!