Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Agoda.com
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fin familietur. Vi hadde juniorsuite og den var veldig fin. Vi var fire stk, to i sengen og to i sovesofa. Badet var veldig fint og romslig. Frokosten er helt fantastisk! Masse utvalg. Med doughnuts og croissanter. Sengen var også helt nydelig å ligge i.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Vacation51539326258
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Kjære Kristina.

Tusen takk for din lekre tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi meget stor pris på.
Takk for dine flotte kommentarer vedrøende rommet og frokosten. Så kjekt å høre at dere hadde et fint opphold her hos oss.
Igjen, takk for din tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen,Front Office Manager

Anmeldt 2. august 2021

For det første er beliggenheten super, rett ved vågen. Hotellet er nyoppusset og lekkert, med en fantastisk frokost. Det som i særklasse utmerker seg ved dette hotellet, er de ansatte. De utstråler en stolthet over hotellet og utviser hjelpsomhet av sjelden klasse.

Vi hadde problemer med air conditionen på vårt rom. Vi fikk tilbud om å bytte, men takket nei, siden vi hadde litt pakket timeplan den dagen. Da fikk vi en flaske cava på rommet som kompensasjon.

Vi opplevde at alle ansatte var genuint opptatt av vårt velvære, og anser Victoria som et naturlig førstevalg ved neste besøk i Stavanger.

1  Takk, Nin68

Kjære Nin68.

Mange tusen takk for din flotte tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det settes utrolig stor pris på. Det virker som at dere hadde et kjekt opphold her hos oss. Ingenting er bedre enn det.
og jeg må si meg enig med deg, vår beliggenhet er midt i sentrum og nærheten til det meste som Stavanger by har og by på.
Jeg er så utrolig stolt av mine kolleger her på Hotel Victoria, de yter sitt beste hver dag for våre gjester, utrolig godt å høre at det blir lagt merke til.
Videre er jeg glad for at de ble godt tatt vare på når det kom til trøblete ventilasjon. Dette er noe vi skal ta med oss videre og utbedre.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Min partner og jeg bodde en kveld på dette flotte hotellet midt i nåløyet av Stavanger sentrum. Vi ble utrolig godt tatt i mot av resepsjonisten Kim som var svært behjelpelig med alt vi spurte om. Vi fikk ordnet frokost på rommet og det var mildt sagt en svært variert og god servering! Ellers så var rommet vi fikk i tredje etasje svært flott og utsikten vår var utrolig fin. Ellers så virker det som de ansatte på hotellet er ivrig på å gi god service og sørge for et flott opphold for alle gjester, kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Robariva

Kjære Robinson.
Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tiden til å skrive den. Det setter vi utrolig stor pris på.
Takk for flotte kommentarer vedrørende vår frokost, rommene og ansatte. Det varmer.
Kim er en utrolig dyktig resepsjonist som vi er stolte av å ha i vårt team. Tusen takk for at du nevner han her, det skal jeg medbringe videre.
Igjen, tusen takk for din tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte å bo på Hotel Victoria. Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 26. juli 2021

Hotell Victoria er et perfekt hotell midt i Stavanger sentrum med god atmosfære og super service. Vi ble veldig godt mottatt og følte oss nesten som hjemme. Hotell Victoria er og blir vårt favoritt hotell i Stavanger.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, 869inah
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Kjære Ina.
Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tiden til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på.
FLott å høre at dere ble godt tatt vare på under deres opphold. Slik skal det være!
Igjen, tusen takk for din tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte å bo her hos oss. Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 18. juli 2021

Allerede når du ankommer hotellet får du en følelses av luxus og eleganse. Nydelig interiør i hele hotellet. Rommet var fint med "det lille ekstra". Sjokolade på puten, minibar, morgenkåpe og tøfler og ikke minst gode såper og lotion på badet. Frokost rommet var ekstra pent. Satt der lenge og nøt omgivelsene. Anbefales.

Takk, Mjael80
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Kjære Elisabeth.

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på.
Usikker på hva jeg skal trekke frem her, for du skriver så utrolig mye hyggelig og ingen ting er bedre enn det. Vi blir ekstremt glad for å høre at dere hadde et flott opphold her hos oss, det er vi jobber for hver eneste dag.
Igjen, mange tusen takk for din anmeldelse og ikke minst for at dere vlagte å bo på Hotel Victoria.

Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,

Jørgen Tande-Petersen