3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Agoda.com
Trip.comUSD 483
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk døgn her i nydelige omgivelser. De ansatte var serviceinnstilte og svært hyggelige. Frokostsalen var nydelig med godt utvalg. Rommet flott med gode senger-eneste å utsette er trykket i dusjen, betydelig dårligere enn en normal sparedusj.
Bonus med utlån av sykler! Baren var også en opplevelse-Vi kommer definitivt tilbake

Takk, Annepaa
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære Annepaa.
Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Så utrolig kjekt å høre at dere hadde et fantastisk opphold her hos oss.
Dere brukte dagen godt og fikk prøvd våre sykler og baren, nydelig!
Takk for tilbakemeldingen vedrørende trykket i dusjen, det er noe vi skal sjekke opp i!
Til slutt, tusen takk for du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen, og ikke minst for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 6. august 2021

Utrolig koselig hotell med en perfekt plassering midt i sentrum. Helt optimalt servicenivå som gjør at man virkelig føler seg sett og velkommen. Nydelige rom, gode senger, en fantastisk frokost og nydelig frokostsal. Vi bodde her i 2 netter, og kommer definitivt til å velge dette hotellet neste gang vi skal til Stavanger.

Takk, Halvor H

Kjære Halvor.
Tusen takk for denne fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi utrolig stor pris på.
Takk for flotte kommentarer vedrørende hotellet, servicen og frokosten.
Veldig kjekt at dere ønsker å ta turen tilbake, vi gleder oss til å ønske dem velkommen igjen.
Til slutt, takk for din tilbakemelding, igjen, samt for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et nydelig klassisk hotell med flotte rom, hyggelig betjening og en fantastisk deilig frokost. Litt trist at den flotte baren var stengt mandag og tirsdag, men dette er dessverre gjengs i Stavanger generelt. Prisen er det heller ingen ting å si på, så hit kommer vi tilbake!

Romtips: Kun parkering i parkeringshus. Om man vil benytte den strålende baren er den dessverre stengt mandag og tirsdag som mye annet i Stavanger.
Takk, André N
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Kjære André.

Tusen takk for denne fantastiske tilbakemeldingen og for at du tok deg tiden til å skrive den. Det setter vi utrolig stor pris på.
Takk for flotte kommentarer vedrørende hotellet, rommene, betjeningen og frokosten.
Alt i alt virker som om de hadde et flott opphold og ingenting er bedre enn det.
Igjen, takk for din tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fin familietur. Vi hadde juniorsuite og den var veldig fin. Vi var fire stk, to i sengen og to i sovesofa. Badet var veldig fint og romslig. Frokosten er helt fantastisk! Masse utvalg. Med doughnuts og croissanter. Sengen var også helt nydelig å ligge i.

Takk, Vacation51539326258

Kjære Kristina.

Tusen takk for din lekre tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi meget stor pris på.
Takk for dine flotte kommentarer vedrøende rommet og frokosten. Så kjekt å høre at dere hadde et fint opphold her hos oss.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen,Front Office Manager

Anmeldt 2. august 2021

For det første er beliggenheten super, rett ved vågen. Hotellet er nyoppusset og lekkert, med en fantastisk frokost. Det som i særklasse utmerker seg ved dette hotellet, er de ansatte. De utstråler en stolthet over hotellet og utviser hjelpsomhet av sjelden klasse.

Vi hadde problemer med air conditionen på vårt rom. Vi fikk tilbud om å bytte, men takket nei, siden vi hadde litt pakket timeplan den dagen. Da fikk vi en flaske cava på rommet som kompensasjon.

Vi opplevde at alle ansatte var genuint opptatt av vårt velvære, og anser Victoria som et naturlig førstevalg ved neste besøk i Stavanger.

1  Takk, Nin68

Kjære Nin68.

Mange tusen takk for din flotte tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det settes utrolig stor pris på. Det virker som at dere hadde et kjekt opphold her hos oss. Ingenting er bedre enn det.
og jeg må si meg enig med deg, vår beliggenhet er midt i sentrum og nærheten til det meste som Stavanger by har og by på.
Jeg er så utrolig stolt av mine kolleger her på Hotel Victoria, de yter sitt beste hver dag for våre gjester, utrolig godt å høre at det blir lagt merke til.
Videre er jeg glad for at de ble godt tatt vare på når det kom til trøblete ventilasjon. Dette er noe vi skal ta med oss videre og utbedre.
Igjen, tusen takk for din tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.