2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Agoda.com
Anmeldt 20. august 2021

Et fantastisk opphold, vennlig, smilende og imøtekommende stab. Gode senger. Lunsj i baren var fantastisk, gode retter med gode viner til. Setter stor pris på gode drinker laget fra bunnen av.
Eneste som kan trekke litt ned er mangelen på parkeringsavtale, altså intet stort problem.

Takk, 899jarlew
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Kjære Jarle. Mange takk for denne flotte tilbakemeldingen og for at du tok deg tid til å skrive den. Det settes enormt stor pris på. Virker som at du hadde et fantastisk opphold her hos oss. Takk for flotte komplimenter vedrørende staben, sengene, maten og drikken.
Videre, takk for at du nevner dette med parkering. Enig i at det skulle vi så absolutt rådet over selv, men i sentrum er det litt vanskelig. Heldigvis har vi gode naboer i Valberget P hus, som er ett av Stavanger sine rimeligste og tryggeste.
Igjen, tusen takk for din tilbakemelding, ikke minst takk for at de valgte å bo på Hotel Victoria.. VI håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk døgn her i nydelige omgivelser. De ansatte var serviceinnstilte og svært hyggelige. Frokostsalen var nydelig med godt utvalg. Rommet flott med gode senger-eneste å utsette er trykket i dusjen, betydelig dårligere enn en normal sparedusj.
Bonus med utlån av sykler! Baren var også en opplevelse-Vi kommer definitivt tilbake

Takk, Annepaa
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære Annepaa.
Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Så utrolig kjekt å høre at dere hadde et fantastisk opphold her hos oss.
Dere brukte dagen godt og fikk prøvd våre sykler og baren, nydelig!
Takk for tilbakemeldingen vedrørende trykket i dusjen, det er noe vi skal sjekke opp i!
Til slutt, tusen takk for du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen, og ikke minst for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 6. august 2021

Utrolig koselig hotell med en perfekt plassering midt i sentrum. Helt optimalt servicenivå som gjør at man virkelig føler seg sett og velkommen. Nydelige rom, gode senger, en fantastisk frokost og nydelig frokostsal. Vi bodde her i 2 netter, og kommer definitivt til å velge dette hotellet neste gang vi skal til Stavanger.

Takk, Halvor H

Kjære Halvor.
Tusen takk for denne fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi utrolig stor pris på.
Takk for flotte kommentarer vedrørende hotellet, servicen og frokosten.
Veldig kjekt at dere ønsker å ta turen tilbake, vi gleder oss til å ønske dem velkommen igjen.
Til slutt, takk for din tilbakemelding, igjen, samt for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et nydelig klassisk hotell med flotte rom, hyggelig betjening og en fantastisk deilig frokost. Litt trist at den flotte baren var stengt mandag og tirsdag, men dette er dessverre gjengs i Stavanger generelt. Prisen er det heller ingen ting å si på, så hit kommer vi tilbake!

Romtips: Kun parkering i parkeringshus. Om man vil benytte den strålende baren er den dessverre stengt mandag og tirsdag som mye annet i Stavanger.
Takk, André N
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Kjære André.

Tusen takk for denne fantastiske tilbakemeldingen og for at du tok deg tiden til å skrive den. Det setter vi utrolig stor pris på.
Takk for flotte kommentarer vedrørende hotellet, rommene, betjeningen og frokosten.
Alt i alt virker som om de hadde et flott opphold og ingenting er bedre enn det.
Igjen, takk for din tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fin familietur. Vi hadde juniorsuite og den var veldig fin. Vi var fire stk, to i sengen og to i sovesofa. Badet var veldig fint og romslig. Frokosten er helt fantastisk! Masse utvalg. Med doughnuts og croissanter. Sengen var også helt nydelig å ligge i.

Takk, Vacation51539326258

Kjære Kristina.

Tusen takk for din lekre tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi meget stor pris på.
Takk for dine flotte kommentarer vedrøende rommet og frokosten. Så kjekt å høre at dere hadde et fint opphold her hos oss.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen,Front Office Manager