2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 209
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde på en av Hotel Victorias eminente hjørnesuiter med nydelig utsikt over Vågens myldrende folkeliv. Suiten inneholdt alt man kan ønske seg for å ha det fint på tur; En velfylt minibar, badekar, velduftende såper og kremer, myke badekåper, nespresso kaffemaskin og en himmelsk seng med dundyner fra Høie og sengetøy av egyptisk bomull. Vi kunne ikke vært mer fornøyde med fasilitetene.

Hele hotellet er totalrenovert og det er gjennomført vakkert overalt man beveger seg.

Den varme mottakelsen og den strålende servicen vi ble møtt med under hele oppholdet var allikevel det beste. Alle ansatte gjorde virkelig sitt ytterste for å få oss til å føle oss som hjemme. Den rikholdige frokosten og de blide, oppmerksomme servitørene satte prikken over i'en for oss.

Vi gleder oss allerede til neste gang!

Takk, 979siljeh
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021

Kjære Silje.
Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding, ikke minst for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på.
Det er helt nydelig å høre at rommet falt i smak, med alt dets innhold.
Videre er jeg glad for å høre at dere ble godt ivaretatt gjennom hele deres opphold av personalet.
Takk for skryt vedrørende frokosten. Vi er utrolige stolte av den og jeg skal sørge for å dele din tilbakemelding med kjøkkenet.
Igjen, tusen takk for din tilbakemelding og for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 20. august 2021

Et fantastisk opphold, vennlig, smilende og imøtekommende stab. Gode senger. Lunsj i baren var fantastisk, gode retter med gode viner til. Setter stor pris på gode drinker laget fra bunnen av.
Eneste som kan trekke litt ned er mangelen på parkeringsavtale, altså intet stort problem.

Takk, 899jarlew
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Kjære Jarle. Mange takk for denne flotte tilbakemeldingen og for at du tok deg tid til å skrive den. Det settes enormt stor pris på. Virker som at du hadde et fantastisk opphold her hos oss. Takk for flotte komplimenter vedrørende staben, sengene, maten og drikken.
Videre, takk for at du nevner dette med parkering. Enig i at det skulle vi så absolutt rådet over selv, men i sentrum er det litt vanskelig. Heldigvis har vi gode naboer i Valberget P hus, som er ett av Stavanger sine rimeligste og tryggeste.
Igjen, tusen takk for din tilbakemelding, ikke minst takk for at de valgte å bo på Hotel Victoria.. VI håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk døgn her i nydelige omgivelser. De ansatte var serviceinnstilte og svært hyggelige. Frokostsalen var nydelig med godt utvalg. Rommet flott med gode senger-eneste å utsette er trykket i dusjen, betydelig dårligere enn en normal sparedusj.
Bonus med utlån av sykler! Baren var også en opplevelse-Vi kommer definitivt tilbake

Takk, Annepaa
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære Annepaa.
Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Så utrolig kjekt å høre at dere hadde et fantastisk opphold her hos oss.
Dere brukte dagen godt og fikk prøvd våre sykler og baren, nydelig!
Takk for tilbakemeldingen vedrørende trykket i dusjen, det er noe vi skal sjekke opp i!
Til slutt, tusen takk for du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen, og ikke minst for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 6. august 2021

Utrolig koselig hotell med en perfekt plassering midt i sentrum. Helt optimalt servicenivå som gjør at man virkelig føler seg sett og velkommen. Nydelige rom, gode senger, en fantastisk frokost og nydelig frokostsal. Vi bodde her i 2 netter, og kommer definitivt til å velge dette hotellet neste gang vi skal til Stavanger.

Takk, Halvor H

Kjære Halvor.
Tusen takk for denne fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi utrolig stor pris på.
Takk for flotte kommentarer vedrørende hotellet, servicen og frokosten.
Veldig kjekt at dere ønsker å ta turen tilbake, vi gleder oss til å ønske dem velkommen igjen.
Til slutt, takk for din tilbakemelding, igjen, samt for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et nydelig klassisk hotell med flotte rom, hyggelig betjening og en fantastisk deilig frokost. Litt trist at den flotte baren var stengt mandag og tirsdag, men dette er dessverre gjengs i Stavanger generelt. Prisen er det heller ingen ting å si på, så hit kommer vi tilbake!

Romtips: Kun parkering i parkeringshus. Om man vil benytte den strålende baren er den dessverre stengt mandag og tirsdag som mye annet i Stavanger.
Takk, André N
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Kjære André.

Tusen takk for denne fantastiske tilbakemeldingen og for at du tok deg tiden til å skrive den. Det setter vi utrolig stor pris på.
Takk for flotte kommentarer vedrørende hotellet, rommene, betjeningen og frokosten.
Alt i alt virker som om de hadde et flott opphold og ingenting er bedre enn det.
Igjen, takk for din tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager