Trip.comUSD 151
Anmeldt 6. september 2021

Bodde her torsdag til søndag ifbm. firmatur. Hotellet er pusset opp i en boutique-lignende stil, koselig og fint. Servicen var helt ypperlig, imøtekommende personale som gjorde oppholdet verdt hver en krone. Anbefaler spesielt hotell-baren som strakk seg langt for at vi skulle få en hyggelig aften.

Romtips: Er du dårlig til beins, spør om å få et rom som ikke er på samme side som hotell-baren, da det ikke er heis hele veien til rommet.
Dato for oppholdet: september 2021
Takk, n0rwegians
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Kjære Norwegains.

Tusen takk for deres nydelige tilbakemelding og for at dere tok dere tid til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på. Det er helt nydelig å høre at dere ble godt tatt vare på av personalet og at det gjorde oppholdet komplett.
Jeg skal definitivt dele dette med resten av gjengen.
Igjen, tusen takk for din flotte tilbakemelding og for at de valgte å bo på Hotel Victoria.

Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Vår intensjon var å finne et hyggelig hotell i hjertet av fantastiske Stavanger. Og det fant vi til de grader. Vi ble hyggelig mottatt i resepsjonen og deretter en helt plettfritt opphold med vennlighet og kvalitet i alle ledd. Må også fremheve hotellbaren som bidro til å forsterke det positive inntrykket.

Takk, torel708
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021

Kjære Tore.

Tusen takk for denne fantastiske tilbakemeldingen og for at du tok deg tid til å skrive den. Det settes utrolig stor pris på.

Så utrolig godt å høre at dere blev fornøyd med valget av hotell, at dere ble godt tatt i mot og ivaretatt gjennom deres opphold og at baren vår, Salon Du Nord, falt i smak. Skal sørge for å dele denne med resten av personalet.

Igjen, tusen takk for din tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den.
Ikke minst, tusen takk for de valgte å bo på Hotel Victoria.

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde forventet en hotell opplevelse på høyde med Britannia i Trondheim eller bare som det nye The Well hotell. Men her hadde de ingen kontroll og service var middelmådig på det beste.

Rommene er gamle og har sitt særpreg. Men de mangler den komforten man kan forvente. Bare en liten ting som knagger til håndklær som ellers må ligge på gulvet. Halvdårlig internett og middelmådig sovekomfort.

Frokosten og opplevelsen har helt håpløs. Det var ingen reservasjon og vi kom ned til frokosten rundt kl 8. her kom samtidig en buss med pensjonister på tur. De hadde ikke hørt om covid og avstand. Hotellets 2 medarbeidere løp rundt i et kaos og øvrige gjester ble forvist til sideliggende lokaler som måtte dekkes opp. Mye ble tomt i frokosten og det var ikke sjans for litt avslapping eller service.
Dagen etter var det mer plass. Men fortsatt var ikke skilter på plass. Ta ting til maten var ikke på plass og igjen syntes frokosten noe middelmådig. Omeletten var noe voldsom i størrelse og vi måtte etterlate godt halvparten for også å få litt variasjon. Det var skilt med Råkuler, som er litt moderne men de var tomme begge dager men skiltet bestod. Det var ikke shuts med drikke som kunne ha gitt frokosten litt ekstra.

Salon du Nord var igjen ikke inspirerende og noe gammeldags i forhold til de mange andre muligheter i Stavanger.

Den ene kvelden da vi kom fra middag i sentrum lå det Sparkesykkeler rett ute for inngangen og personalet i resepsjonen var mer opptatt av å snakke med en kompis enn å flytte disse.

Det virker til at hotellet har gitt litt opp. Selv info skilt i heisen er litt oppgitt.

Alt i alt en noe kjedelig opplevelse i en ellers flott by Stavanger.

Takk, Teis L

Kjære Teis.

Tusen takk for din tilbakemelding, og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på.

For det første, beklager på det sterkeste at deres opphold ikke stod til forventningne.
Det du nevner om frokosten skal ikke skje, spesielt under disse tider. Vi hadde en stor gruppe den dagen, som kom utenifra. Til neste gang skal vi sikre en alternativ buffeet, i et annet område, slik at det blir mer behagelig for alle.
Videre er jeg lei meg for at elementer ved buffeen, som bestikk til å ta med, påfyll av mat ikke var bra nok. Slikt skal det ikke være og det skal til en hver tid være nok mat, helt til bufeen offisielt stenger.

Videre til resepsjonen og mottakelsen her i forhold til at dere sa ifra om en sparkesykkel som lå parkert utenfor. Under ingen omstendigheter skal det være slik at dere føler at dere ikke blir hørt, så her også må jeg beklage for at det ble oppfattet slik.
Vi setter stor pris på at vi får beskjed som dette, da det kan være tidsperioder vi ikke har rukket å ta sjekkrunder.
Videre, lappen med frokosttider så ikke bra ut, det er jeg helt enig i, og den ble fjernet med en gang.
Igjen, beklager på det sterkeste for deres opplevelse. Her er det mye vi må ta tak i med en gang, slik at det ikke skjer igjen.

Jeg kan forsikre dem om at vi på ingen måte har gitt opp her på Hotel Victoria, og vi tar slike tilbakemeldinger som dette på høyeste alvor. For slike tilbakemeldinger gir oss muligheten til å forbedre oss! Det var dessverre flere elementer som gikk galt under deres opphold, og det er sterkt beklagelig. Jeg er mest lei meg for at dere ikke ble ordentlig sett og at vi ikke fikk fanget dette opp mens dere bodde her. Jeg viser til meget hyggelig samtale med dem over telefonen og jeg håper på å se dem igjen her ved en senere anledning.

Ikke minst, takk for at dere valgte å bo på Hotel Victoria. Dessverre stod ikke oppholdet til forventningene denne gang, men jeg håper dere gir oss en ny mulighet til å skape en uforglemmlig opplevelse.

Velkommen igjen!

Med

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde på en av Hotel Victorias eminente hjørnesuiter med nydelig utsikt over Vågens myldrende folkeliv. Suiten inneholdt alt man kan ønske seg for å ha det fint på tur; En velfylt minibar, badekar, velduftende såper og kremer, myke badekåper, nespresso kaffemaskin og en himmelsk seng med dundyner fra Høie og sengetøy av egyptisk bomull. Vi kunne ikke vært mer fornøyde med fasilitetene.

Hele hotellet er totalrenovert og det er gjennomført vakkert overalt man beveger seg.

Den varme mottakelsen og den strålende servicen vi ble møtt med under hele oppholdet var allikevel det beste. Alle ansatte gjorde virkelig sitt ytterste for å få oss til å føle oss som hjemme. Den rikholdige frokosten og de blide, oppmerksomme servitørene satte prikken over i'en for oss.

Vi gleder oss allerede til neste gang!

Takk, 979siljeh

Kjære Silje.
Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding, ikke minst for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på.
Det er helt nydelig å høre at rommet falt i smak, med alt dets innhold.
Videre er jeg glad for å høre at dere ble godt ivaretatt gjennom hele deres opphold av personalet.
Takk for skryt vedrørende frokosten. Vi er utrolige stolte av den og jeg skal sørge for å dele din tilbakemelding med kjøkkenet.
Igjen, tusen takk for din tilbakemelding og for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 20. august 2021

Et fantastisk opphold, vennlig, smilende og imøtekommende stab. Gode senger. Lunsj i baren var fantastisk, gode retter med gode viner til. Setter stor pris på gode drinker laget fra bunnen av.
Eneste som kan trekke litt ned er mangelen på parkeringsavtale, altså intet stort problem.

Takk, 899jarlew
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2021

Kjære Jarle. Mange takk for denne flotte tilbakemeldingen og for at du tok deg tid til å skrive den. Det settes enormt stor pris på. Virker som at du hadde et fantastisk opphold her hos oss. Takk for flotte komplimenter vedrørende staben, sengene, maten og drikken.
Videre, takk for at du nevner dette med parkering. Enig i at det skulle vi så absolutt rådet over selv, men i sentrum er det litt vanskelig. Heldigvis har vi gode naboer i Valberget P hus, som er ett av Stavanger sine rimeligste og tryggeste.
Igjen, tusen takk for din tilbakemelding, ikke minst takk for at de valgte å bo på Hotel Victoria.. VI håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager