Gratis avbestilling frem til 18.12.22
Gratis avbestilling frem til 18.12.22
Agoda.com
Trip.comUSD 183
Anmeldt 16. oktober 2021 via mobile enheter

Gammelt hotell pusset opp til topp
moderne standard, der man har beholdt mye av det mest elegante av det gamle. Topp service. Fine rom. Gode senger. Veldig god frokost i flotte lokaler i gammel stil. Er nok beste price/performance hotell i byen.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, JKristian
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2021

Kjære Kristian.

Tusen takk for din nydelige tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det settes utrolig stor pris på.
Virker som at de hadde et kjekt opphold her hos oss, og ingenting er bedre enn det. Takk for flotte kommentarer vedrørende rommene, servicen og frokosten. Igjen, takk for din tilbakmelding og for at dere valgte å bo på Hotel Victoria. VI håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 8. oktober 2021

Jeg og mitt reisefølge hadde et fantastisk opphold på hotel Victoria. Menneskene som jobber der yter en utrolig service. Bildene gjenspeiler godt hvor vakkert hotellet er. Ytterliggere serverer de en fantastisk frokost. Vil virkelig anbefale hotellet videre.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, D762WGkristina_

Kjære Kristina.
Mange takk for din fantastiske tilbakemelding, og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på.
Så utrolig hyggelig å høre at dere ble godt mottatt og tatt vare på under deres opphold. Videre, er det ekstremt kjekt å høre at frokosten falt i smak. Igjen, takk for din tilbakemelding og for at dere valgte å bo på Hotel Victoria. Håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Velkommen tilbake. Mvh, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Maanger

Anmeldt 7. oktober 2021

Nok en gang ett fantastisk opphold på Hotel Victoria, Vi bodde der over en helg da vi skulle besøke fammilie i Stavanger. Helt fra man sjekker inn på fredag til man sjekker ut på søndag er helt kanonbra - Spesielt resepsjonistene - utrolig behjelpelige og virkelig lommekjent i Stavanger om det gjelder mat, drikke og shopping.

Vi kommer tilbake!

Romtips: Spør om havutsikt
Takk, Christoffer B

Kjære Christoffer.
Tusen takk for denne fantastiske tilbakemeldingen og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi enormt stor pris på.
Takk for hyggelige kommentarer vedrørende mine kolleger, de gjør virkelig alt de kan hver dag for våre gjester.
Igjen, takk for din tilbakemelding og for at du igjen valgte å bo på Hotel Victoria. Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 20. september 2021

Fint og renslig hotell. Hyggelig personale og god service. Frokosten var 10/10, beste hotellfrokosten jeg har hatt, to dager på rad. Godt utvalg og rask påfylling om noe ble tomt.
Perfekt beliggenhet med gåavstand til alt i sentrum.
Kan virkelig anbefales

Takk, tonjehjha
Jørgen Tande-Petersen, Guest Services / Front Office på Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2021

Kjære Thh.
Tusen takk for din tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi meget stor pris på.
Takk for flotte kommentarer vedrørende renhold, personalet, servicen og ikke minst, 10/10 for frokosten. Skal definetivt dele sistnevnte med kjøkkenpersonalet. Da blir det nok stående jubel der inne!
Videre, kjekt å høre at vår sentrale beliggenhet falt i smak.
Igjen, tusen takk for din tilbakemelding og for at dere valgte å bo på Hotel Victoria.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager

Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Hadde en kjempe fint opphold her i midten av september sammen med mine venner! Fantastisk frokost og flott beliggenhet i sentrum.
Rene og pene rom med deilige badekåper og tøfler på rommene. Vil anbefale dette hotellet på det sterkeste til alle

Takk, S1418YHmariam

Kjære S1418YHmariam.

Mange takk for din tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive den. Det setter vi utrolig stor pris på.
Fantastisk å høre at frokosten falt i smak, samt vår sentrale beliggenhet. Videre takk for hyggelige kommentarer vedrørende våre rom og dets innhold, bla. badekåper og tøfler. Håper de ble tatt i bruk.
Vi håper på å se dem igjen ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Jørgen Tande-Petersen, Front Office Manager