Expedia.comUSD 188
Vio.comUSD 187
Trip.comUSD 188
Anmeldt 9. oktober 2018

Hotellet har en utmerket beliggenhet sentralt i Stavanger. Rommet, maten og service var bra. Men vi hadde en uheldig opplevelse. Vi glemte igjen en pose med nyinnkjøpte varer (pyntegjenstander) på rommet. Vi tok straks kontakt med hotellet, men fikk beskjed at de ikke hadde funnet noe på rommet. Dette kan ikke ha medført riktighet og gir hotellet et dårlig omdømme.

Takk, jonfinnbremnes
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære jonfinnbremnes,
Takk for fin tilbakemelding! Hyggelig å høre at dere satte pris på vår unike beliggenhet, synes rommet var fint, maten og service bra! Vi kan ikke annet en å beklage på det sterkeste at posen dere glemte ikke kom til rette. Jeg kan forsikre at vi har hatt en gjennomgang av våre rutiner vedr. gjenglemte ting slik at vi unngår dette fremover.
Håper dere til tross for det inntrufne, velger å bo hos oss ved deres neste besøk til Stavanger.

Anmeldt 8. oktober 2018

Vi ble overrasket av våre barn med et opphold i den beste suiten på hotellet i anledning vår 30-års bryllupsdag - og det overgikk virkelig våre forventninger! En fantastisk flott ramme rundt feiringen (og ikke minst nøye planlagte detaljer og overraskelser). Koselig hotell med perfekt beliggenhet, med flott utsikt over Vågen og til gamle Stavanger. Veldig god frokost, og ikke minst hyggelig å steke egne pannekaker til kaffen midt på dagen.

Takk, Kristine1966

Kjære Kristine1966,
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding og utrolig hyggelig å høre at dere fikk en fantastisk flott ramme rundt feiringen av 30- års bryllupsdag! Kjekt at dere satte pris på vår unike beliggenhet og fantastiske utsikt. Vårt konsept med kveldsmat blir satt stor pris på av våre gjester - hyggelig å høre at dere også gjorde det! TUSEN TAKK for flott tilbakemelding og velkommen tilbake!

Anmeldt 23. september 2018

Vi ankom Stavanger tidlig på morgenen og var sultne.Butikker og spisesteder åpnet først om et par timer. Vi gikk inn på Hotel Clarion Collection og spurte om vi kunne spise frokost der og det kunne vi, kr 150 pp .Grei pris da man kan forsyne seg flere ganger. Ikke det store utvalget, men ok hvis du er sulten.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 116vivif

Hei,
Takk for fin tilbakemelding og hyggelig å høre at dere nøt frokosten! Når det gjelder utvalget har vi stadige vurderinger og siden dere bodde hos oss, har vi gjort flere endringer på innspill fra gjester. Hjertelig velkommen tilbake og håper dere velger å bo hos oss ved deres neste besøk til Stavanger :-)

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Byens best plasserte hotell etter mitt ‘syn’...med flott utsikt til vågen.
Koselige og rene rom.. deilig frokost med alt av godsaker og skikkelig eggerøre og ikke noe pulvertull.
Varm kveldsmat til de som ikke rakk middag i byen... med i hotellprisen...og prisen for rommet var heller ikke verst...
God service og hyggelig betjening
Anbefales på det varmeste❤️

Takk, Wenche K

Kjære Wenche K,
Tusen hjertelig takk for fantastisk tilbakemelding og utrolig hyggelig å høre at dere hadde ett flott opphold her hos oss! Du har helt rett - ikke noe "pulvertull", her er eggerøren lagt fra bunn :-) Igjen; tusen takk for flott tilbakemelding - hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet. Flott utsikt fra rommet. Bra frokost med godt utvalg av varme og kalde retter. Variert og smakfull kveldsmat, med både kalde og varme retter. Rent og fint rom, med flott bad. Hyggelig personell

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Kjersti K
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Kjære kjersti8,
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding og hyggelig å høre at du satte pris på vår unike beliggenhet og utsikt, men det varmet litt ekstra å få skryt av vårt fantastiske personell! Vårt konsept med kveldsmat blir satt stor pris på av våre gjester - hyggelig å høre at du også gjorde det! TAKK for flott tilbakemelding og velkommen tilbake!
June Johansson
General Manager