Vio.com
AlgotelsUSD 223
Anmeldt 20. november 2018

Vært flere ganger på dette hotellet over flere år, mest i forhold til jobbreiser, har ikke mange fasiliteter, men det er tvers igjennom ett hyggelig hotell, alltid god service hvor de gjerne slår av en prat, de er hjelpsomme og blide. Rommene er rene, frokosten er god og ekstra bonus er gratis middag, som jeg ikke har forsøkt. Utsikten og beliggenheten kunne ikke vært bedre, uteplass under varmelamper hvor man kan nyte kaffe eller ett glass vin på kvelden. Kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Camilla T
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære Camilla T,
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding og vi setter stor pris på at du igjen velger å bo hos oss når du kommer til Stavanger! Hyggelig å høre at satte pris på vår unike beliggenhet og utsikt, men det varmet litt ekstra å få skryt av vårt fantastiske personell! Vårt konsept med kveldsmat blir satt stor pris på av våre gjester - hyggelig å høre at du også gjorde det! TAKK for flott tilbakemelding og velkommen tilbake!

Anmeldt 12. november 2018

Fint oppusset flotte materialvalg.Sentral og flott beliggenhet.Vi hadde rom mot vågen.Eneste store minuset var badet,som ikke sto i kontrast til flott rom.Tydeligvis ikke renovert.En rainshower/dusjarmatur,et sminkespeil med lys,bodylotion fra Rituals(som resten av produktene var fra som jeg bruker hjemme også!hadde vært veldig greit.Clarion collection,med kveldsmat som er så god og variert at det ikke er nødvendig å gå ut for å spise middag.Fantastisk konsept som jeg håper de fortsetter med!Fornøyd med alt,høflig og hyggelig personell.Frokosten litt rotete arrangert kanskje,fantastisk sammenlignet med europeisk standard derimot,men litt tamt som en skrev her..Ikke imponert over kaffemaskin som er standard og det burde være mulig å få bestilt en espresso eller en cappuccino..Bedre utvalg av te.Få laget en omelett,mer rikholdig assortementet av müsli og honning og det hadde blitt toppscore.

Romtips: Rom mot vågen er hyggelig,men er du var for lyder så er gata rett utenfor.
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Wenche M
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære Wenche M,
Tusen takk for flott tilbakemelding - det betyr utrolig mye for oss! Hyggelig å høre at du setter pris på vårt unike konsept med afternoon-sweets og kveldsmat inkludert - DET gjør vi også :-) Vi har Rituals-produkter på alle våre bad som en også kan få kjøpt med seg hjem - bodylotion også :-) Vi har satt opp ny kaffemaskin på ønskelisten vår - er helt enig at vi så gjerne skulle hatt et bredere utvalg av kaffe. Ved forespørsel kan en gjerne få servert omelett - håper du spurte en av våre servitører om dette? Igjen, tusen takk for at du anbefaler oss - håper å se deg tilbake hos oss ved ditt neste besøk til Stavanger!

Anmeldt 9. oktober 2018

Hotellet har en utmerket beliggenhet sentralt i Stavanger. Rommet, maten og service var bra. Men vi hadde en uheldig opplevelse. Vi glemte igjen en pose med nyinnkjøpte varer (pyntegjenstander) på rommet. Vi tok straks kontakt med hotellet, men fikk beskjed at de ikke hadde funnet noe på rommet. Dette kan ikke ha medført riktighet og gir hotellet et dårlig omdømme.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, jonfinnbremnes

Kjære jonfinnbremnes,
Takk for fin tilbakemelding! Hyggelig å høre at dere satte pris på vår unike beliggenhet, synes rommet var fint, maten og service bra! Vi kan ikke annet en å beklage på det sterkeste at posen dere glemte ikke kom til rette. Jeg kan forsikre at vi har hatt en gjennomgang av våre rutiner vedr. gjenglemte ting slik at vi unngår dette fremover.
Håper dere til tross for det inntrufne, velger å bo hos oss ved deres neste besøk til Stavanger.

Anmeldt 8. oktober 2018

Vi ble overrasket av våre barn med et opphold i den beste suiten på hotellet i anledning vår 30-års bryllupsdag - og det overgikk virkelig våre forventninger! En fantastisk flott ramme rundt feiringen (og ikke minst nøye planlagte detaljer og overraskelser). Koselig hotell med perfekt beliggenhet, med flott utsikt over Vågen og til gamle Stavanger. Veldig god frokost, og ikke minst hyggelig å steke egne pannekaker til kaffen midt på dagen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Kristine1966

Kjære Kristine1966,
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding og utrolig hyggelig å høre at dere fikk en fantastisk flott ramme rundt feiringen av 30- års bryllupsdag! Kjekt at dere satte pris på vår unike beliggenhet og fantastiske utsikt. Vårt konsept med kveldsmat blir satt stor pris på av våre gjester - hyggelig å høre at dere også gjorde det! TUSEN TAKK for flott tilbakemelding og velkommen tilbake!

Anmeldt 23. september 2018

Vi ankom Stavanger tidlig på morgenen og var sultne.Butikker og spisesteder åpnet først om et par timer. Vi gikk inn på Hotel Clarion Collection og spurte om vi kunne spise frokost der og det kunne vi, kr 150 pp .Grei pris da man kan forsyne seg flere ganger. Ikke det store utvalget, men ok hvis du er sulten.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 116vivif

Hei,
Takk for fin tilbakemelding og hyggelig å høre at dere nøt frokosten! Når det gjelder utvalget har vi stadige vurderinger og siden dere bodde hos oss, har vi gjort flere endringer på innspill fra gjester. Hjertelig velkommen tilbake og håper dere velger å bo hos oss ved deres neste besøk til Stavanger :-)