Booking.comUSD 177
CheapTicketsUSD 165
eDreamsUSD 177
HurbUSD 185
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale. Rent og fint rom. Flott kveldsmat inkludert i prisen. Både salater, suppe og middagsmat. Dette har jeg ikke opplevd på andre hoteller. God frokost. Perfekt beliggenhet. Naturlig førstevalg i Stavanger.

Takk, SimenB_12
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Kjære SimenB_12.
WOW - Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Utrolig hyggelig å høre at du satte pris på vårt unike konsept som inkluderer både frokost, afternoon sweets og kveldsmat - det gjør vi også :-) At vi er førstevalget ditt i Stavanger varmer ett Skagen Brygge-hjerte - takk og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Innsjekk gikk greit og rom tildelt langt borte i en korridor i den gamle delen. Fikk i fm innsjekking opplyst at det var kveldsbuffe i restauranten inkludert. Prøvde dette og det var absolutt mulig å spise seg mett.
Da jeg skulle dusje etter en lang trimtur om ettermiddagen var det kun kaldt vann i dusjen. Det samme opplevde jeg om morgen før det plutselig ble varmt. Min kollega i naborommet opplevde det samme.
Rommet var forøvrig helt greit.
Utsjekking gikk helt greit og vannproblemene ble tatt opp. Hotellet ville følge opp dette.

Takk, Ole Kristian B

Kjære Ole Kristian B,
Tusen takk for flott tilbakemelding - det betyr utrolig mye for oss! Hyggelig å høre at du også satte pris på vårt unike konsept med kveldsmat inkludert at du synes utvalgtet var bra! Vi har tatt action og det skal nå være varmt vann i dusjen igjen - takk for innspill!
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved ditt neste besøk til Stavanger.

Anmeldt 20. november 2018

Vært flere ganger på dette hotellet over flere år, mest i forhold til jobbreiser, har ikke mange fasiliteter, men det er tvers igjennom ett hyggelig hotell, alltid god service hvor de gjerne slår av en prat, de er hjelpsomme og blide. Rommene er rene, frokosten er god og ekstra bonus er gratis middag, som jeg ikke har forsøkt. Utsikten og beliggenheten kunne ikke vært bedre, uteplass under varmelamper hvor man kan nyte kaffe eller ett glass vin på kvelden. Kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Camilla T
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære Camilla T,
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding og vi setter stor pris på at du igjen velger å bo hos oss når du kommer til Stavanger! Hyggelig å høre at satte pris på vår unike beliggenhet og utsikt, men det varmet litt ekstra å få skryt av vårt fantastiske personell! Vårt konsept med kveldsmat blir satt stor pris på av våre gjester - hyggelig å høre at du også gjorde det! TAKK for flott tilbakemelding og velkommen tilbake!

Anmeldt 12. november 2018

Fint oppusset flotte materialvalg.Sentral og flott beliggenhet.Vi hadde rom mot vågen.Eneste store minuset var badet,som ikke sto i kontrast til flott rom.Tydeligvis ikke renovert.En rainshower/dusjarmatur,et sminkespeil med lys,bodylotion fra Rituals(som resten av produktene var fra som jeg bruker hjemme også!hadde vært veldig greit.Clarion collection,med kveldsmat som er så god og variert at det ikke er nødvendig å gå ut for å spise middag.Fantastisk konsept som jeg håper de fortsetter med!Fornøyd med alt,høflig og hyggelig personell.Frokosten litt rotete arrangert kanskje,fantastisk sammenlignet med europeisk standard derimot,men litt tamt som en skrev her..Ikke imponert over kaffemaskin som er standard og det burde være mulig å få bestilt en espresso eller en cappuccino..Bedre utvalg av te.Få laget en omelett,mer rikholdig assortementet av müsli og honning og det hadde blitt toppscore.

Romtips: Rom mot vågen er hyggelig,men er du var for lyder så er gata rett utenfor.
Takk, Wenche M
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære Wenche M,
Tusen takk for flott tilbakemelding - det betyr utrolig mye for oss! Hyggelig å høre at du setter pris på vårt unike konsept med afternoon-sweets og kveldsmat inkludert - DET gjør vi også :-) Vi har Rituals-produkter på alle våre bad som en også kan få kjøpt med seg hjem - bodylotion også :-) Vi har satt opp ny kaffemaskin på ønskelisten vår - er helt enig at vi så gjerne skulle hatt et bredere utvalg av kaffe. Ved forespørsel kan en gjerne få servert omelett - håper du spurte en av våre servitører om dette? Igjen, tusen takk for at du anbefaler oss - håper å se deg tilbake hos oss ved ditt neste besøk til Stavanger!

Anmeldt 9. oktober 2018

Hotellet har en utmerket beliggenhet sentralt i Stavanger. Rommet, maten og service var bra. Men vi hadde en uheldig opplevelse. Vi glemte igjen en pose med nyinnkjøpte varer (pyntegjenstander) på rommet. Vi tok straks kontakt med hotellet, men fikk beskjed at de ikke hadde funnet noe på rommet. Dette kan ikke ha medført riktighet og gir hotellet et dårlig omdømme.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, jonfinnbremnes

Kjære jonfinnbremnes,
Takk for fin tilbakemelding! Hyggelig å høre at dere satte pris på vår unike beliggenhet, synes rommet var fint, maten og service bra! Vi kan ikke annet en å beklage på det sterkeste at posen dere glemte ikke kom til rette. Jeg kan forsikre at vi har hatt en gjennomgang av våre rutiner vedr. gjenglemte ting slik at vi unngår dette fremover.
Håper dere til tross for det inntrufne, velger å bo hos oss ved deres neste besøk til Stavanger.