AlgotelsUSD 218
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Koselig hotell på brygga i Vågen. Ligger derfor rett ved det hyggeligste området i Stavanger med umiddelbar nærhet til shopping og restauranter og natteliv. Kebab eller Michelin - begge deler i gåavstand. Fine rom. Jeg var så heldig å få utsikt rett mot bakgården og slapp derfor å kaste bort tiden med å stirre på den hyggelige sjøinnfarten til Stavanger sentrum. Men det regnet uansett hele tiden, noe noe som sikkert også var hotellets skyld. Bortsett fra det, alt veldig bra. Anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Oivind_oivind
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Kjære Oivind_oivind,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss så flott tilbakemelding! Utrolig hyggelig å høre at du hadde ett flott opphold og satte pris på vår unike beliggenhet på bryggen i Stavanger og nær alt Stavanger by har å tilby. Den hyggelige sjøinnfarten til Stavanger sentrum håper jeg du er så heldig å få utsikt til neste gang og så skal vi be til væregudene om skyfrihimmel og sol :-) Tusen takk for anbefalingen!

Anmeldt 25. november 2018

Bodde her i forbindelse med seminar i Stavanger. Fint rom med romslig og moderne bad. Effektiv innsjekk og utsjekk. Fin restaurant med bar. Stort pluss at både en kveldsmat-buffet og frokostbuffet var inkludert i prisen. Prøvde ikke kveldsmat-buffeten, da vi hadde bestilt bord på en restaurant i nærheten, men observerte at den så apetittlig ut og at det burde være gode muligheter for å spise seg mett. God og variert frokostbuffet som kunne spises i behagelige (og ikke for støyende!) lokaler. Anbefales ved opphold i Stavanger.

Takk, andrebli

Kjære andrebli,
Tusen takk for flott tilbakemelding - det betyr utrolig mye for oss! Hyggelig å høre at du setter pris på vårt unike konsept med afternoon-sweets og kveldsmat inkludert - DET gjør vi også :-) Igjen, tusen takk for fine ord og at du anbefaler oss - hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale. Rent og fint rom. Flott kveldsmat inkludert i prisen. Både salater, suppe og middagsmat. Dette har jeg ikke opplevd på andre hoteller. God frokost. Perfekt beliggenhet. Naturlig førstevalg i Stavanger.

Takk, SimenB_12

Kjære SimenB_12.
WOW - Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Utrolig hyggelig å høre at du satte pris på vårt unike konsept som inkluderer både frokost, afternoon sweets og kveldsmat - det gjør vi også :-) At vi er førstevalget ditt i Stavanger varmer ett Skagen Brygge-hjerte - takk og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Innsjekk gikk greit og rom tildelt langt borte i en korridor i den gamle delen. Fikk i fm innsjekking opplyst at det var kveldsbuffe i restauranten inkludert. Prøvde dette og det var absolutt mulig å spise seg mett.
Da jeg skulle dusje etter en lang trimtur om ettermiddagen var det kun kaldt vann i dusjen. Det samme opplevde jeg om morgen før det plutselig ble varmt. Min kollega i naborommet opplevde det samme.
Rommet var forøvrig helt greit.
Utsjekking gikk helt greit og vannproblemene ble tatt opp. Hotellet ville følge opp dette.

1  Takk, Ole Kristian B

Kjære Ole Kristian B,
Tusen takk for flott tilbakemelding - det betyr utrolig mye for oss! Hyggelig å høre at du også satte pris på vårt unike konsept med kveldsmat inkludert at du synes utvalgtet var bra! Vi har tatt action og det skal nå være varmt vann i dusjen igjen - takk for innspill!
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved ditt neste besøk til Stavanger.

Anmeldt 20. november 2018

Vært flere ganger på dette hotellet over flere år, mest i forhold til jobbreiser, har ikke mange fasiliteter, men det er tvers igjennom ett hyggelig hotell, alltid god service hvor de gjerne slår av en prat, de er hjelpsomme og blide. Rommene er rene, frokosten er god og ekstra bonus er gratis middag, som jeg ikke har forsøkt. Utsikten og beliggenheten kunne ikke vært bedre, uteplass under varmelamper hvor man kan nyte kaffe eller ett glass vin på kvelden. Kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Camilla T
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære Camilla T,
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding og vi setter stor pris på at du igjen velger å bo hos oss når du kommer til Stavanger! Hyggelig å høre at satte pris på vår unike beliggenhet og utsikt, men det varmet litt ekstra å få skryt av vårt fantastiske personell! Vårt konsept med kveldsmat blir satt stor pris på av våre gjester - hyggelig å høre at du også gjorde det! TAKK for flott tilbakemelding og velkommen tilbake!