eDreamsUSD 170
Trip.comUSD 178
Anmeldt 6. juli 2020

Vi booket en suite for å feire vår forlovelse og var veldig spente på å se Stavanger. Tidlig samme dag fikk vi beskjed om at tidlig sjekk-inn ikke var mulig, noe vi allerede hadde blitt lovet. Når vi endelig kom oss til rommet var det ikke veldig rent. Sengetøyet var skittent og flere overflater var slitne, sengetøyet ble heldigvis skiftet av personalet. Hverken frokost eller kveldsmat var tilpasset vegetar/Vegan med dårlig utvalg og tørt brød. Når du betaler så mye for et hotellrom så forventer man at det blir en god opplevelse. Gangen utenfor rommet vårt var alltid rotete med trallene til de som vasker, disse blokkerte også døren vår opp til flere ganger. Om vi hadde bestilt er helt vanlig rom til en god pris hadde jeg ikke klaget, men dette ble for dyrt for en så dårlig opplevelse.

Takk, alexanderahlsen
June Johansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære alexanderahlsen og og takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Beklager på det sterkeste at oppholdet ikke levde opp til dine forventinger, men igjen; takk for at du gjør oss oppmerksom på overnevnte slik at vi kan ta action og forbedre oss!

Håper å se deg igjen hos oss slik at vi får vist oss fra en bedre side og ikke minst forbedret oss!

Hilsen
June, GM

Anmeldt 5. februar 2020

Vi var to par som bodde et par netter i begynnelsen av juni. Hotellet virket nytt/nyoppusset. Fine, kanskje litt små, dobbeltrom. Fint bad, men skjermingen av dusjen er for dårlig (det er pent, men lite effektivt og medfører mye vannsøl fra dusjen). Dusjhodet var elendig - vær så snill å skift ut dette.
Hotellet ligger helt inntil havna og vi hadde utsikt mot sjøen. Dette var ok, helt til cruisebåtene la til, like utenfor vinduet. Det ble da en del støy, og utsikten forsvant. Meget gode senger og godt renhold. Ok frokost, veldig positivt med kveldsmat. Vi satte pris på det koselige og rolige uteområde helt inntil havna med kveldssol. Glimrende sted å nyte et glass vin på. Dessverre bilvei mellom hotell og hav, men ikke så veldig trafikkert.
Meget hyggelig betjening, glimrende bartender som i tillegg til å yte utmerket service virkelig kunne lage Irish coffee. Baren var ikke rikholdig, men likevel akseptabelt utvalg.
Et hyggelig hotell som jeg trolig også velger neste gang jeg kommer til Stavanger – rimelig og mye for pengene. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, Wiktor H
June J, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2020

Kjære Wiktor H,
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding! Herlig å høre at du satte pris på vår unike beliggenhet og at besøk av cruisebåten ikke ødela for oppholdet! I slutten av juni måned er vi så heldige at det er trafikkstengt i 2 mnd. og en kan nyte uteområdet vårt uten biler :-) Hyggelig å høre at du synes både frokost, mat og bartender gjorde et godt inntrykk! Håper å se deg igjen ved ditt neste besøk til Stavanger - hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Vi ankom fredag kl.14 og betalte 100 kr ekstra for å sjekke inn. Rommene var fine og flotte i størrelse. Barne fikk hver sin gave med tegneblokk og fargestifter, det var populært. Hoteller ligger midt i sentrum med gåavstand til alt.
Minus med hotellet var at dusjen rant vann på hele gulvet og du fikk bare kokvarmt eller iskaldt vann.
Kveldsmaten (som er med i prisen!)var helst for voksne.
Sengene var fine og myke, men vi måtte børste dem før vi sov, for gulvet var ikke helt rent.
Frokosten var nydelig med mye godt å velge i.
Dette hoteller er flott om du er på tur med venner og vil bo sentralt.
Topp at det er med kveldsmat og et kaffimåltid med i prisen.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, theakristinea
June J, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2020

Kjære theakristine,
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding! Herlig å høre at dere satte pris på vår unike beliggenhet og ikke minst vårt konsept som inkluderer både frokost, afternoon sweets og kveldsmat! Håper dere fikk beskjed om at det finnes en egen barnemeny hvis ikke kveldsmaten falt i smak?
Håper du ga beskjed om problemene med dusjen når dere bodde her slik at vi fikk fixet den? Jeg skal uansett be vår vaktmester om å sjekke opp.
Igjen - tusen takk for flott tilbakemelding - håper å se dere igjen ved deres neste besøk til Stavanger - hjertelig velkommen tilbake til oss!

June, GM

Anmeldt 30. oktober 2019 via mobile enheter

Kjempe bra service som gullkunde!
Når jeg ankom hotellet lå romkortet mitt på et gullfat i resepsjonen, jeg trengte dermed ikke stå i kø for å sjekke inn.
Rommet mitt var et standard rom med skrivebord og utsikt over vågen i Stavanger. Frokost, afternoon sweets og middag er inkludert i prisen!
Får også en gratis mineralvann i døgnet som gullkunde.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Thafredrik
June J, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2019

Kjære NorwegianFredrik,

Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding! Herlig å høre at du satte pris på vår unike beliggenhet og ikke minst vårt konsept som inkluderer både frokost, afternoon sweets og kveldsmat! Håper å se deg igjen ved ditt neste besøk til Stavanger - hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Mange hoteller med hyggelige priser å velge mellom i Stavanger en sommerhelg. Vi valgte dette hotellet og var veldig godt fornøyd med oppholdet. Hyggelige ansatte og rent og ryddig overalt. Vi testet ikke kveldsmaten men frokosten var veldig bra. Rommet hadde fresh innredning og det var stille og rolig hele helgen. Hyggelig relax området på gateplan rett utenfor hotellet hvor vi slappet av med kaffe og aviser. En stor fordel med dette hotellet er det ikke er så veldig stort og har veldig sentral beliggenhet. Her kommer vi veldig gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Ellen B
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Kjære Fjellgeiten1,
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding! Herlig å høre at du satte pris på vår unike beliggenhet, at rommene var flotte og at maten smakte. Ønsker deg velkommen tilbake til oss og samtidig en riktig fin sommer!