Travelocity
FindHotel
HurbUSD 189
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi leide ett dobbeltrom og en suite. Flotte, stilfulle rom. Men det stoppet der.Da jeg er på hotellferie forventer jeg litt mer enn bare fryd for øyet. Et varmt badegulv for eksempel. Kunne justeres, men viste seg å være plombert på 21 grader. Heldig vis hadde jeg med et par ullsokker i kofferten som hjalp mot det iskalde badegulvet. Håndkle til gulvet fantes ikke.Samme opplegg var det med varmen i rommet. Kunne ikke justeres den heller.Da en prøvde å justere så det ut som om alt var ok, men så gikk termostaten tilbake til samme innstilling. Krana i håndvasken var utstyrt med en reduser på varmtvannet, så om en justerte til varmere vann endte en opp med en tynn,tynn stråle. Elendig vanntrykk i dusjen. Stor del av badegulvet ble vått da en dusja. Hadde opprinnelig vært en vegg og et forheng. Nå var det kun en vegg på ene siden. En kan gjemme seg bak at en skal spare miljøet, men tenker at her handler det like mye om å øke fortjenesten til hotellet. Ikke gratis å bo her, så at en skal fryse-det er ikke greit.Senga var stilfull, men madrassen var helt forferdelig. Våknet etter 5 timer med vond rygg.Frokosten var et kapittel for seg selv. En måtte bestemme når en skulle spise frokost neste dag når en sjekket inn dagen før.Her er det ikke snakk om å ta ting som det passer da en er på ferie. Var lang kø da vi møtte opp til avtalt tid.Da det endelig ble vår tur fantes ingen ledige bord til vår gruppe på 5. Hva med å reservere bord med romnr., slik at alle får plass? Endte opp med å droppe frokosten på hotellet. De hadde samme opplegg for kveldsmaten. Synd en ikke kan ha større spisesal. Kort summert- da en kommer inn, så tror en at her er det luksus. Etter hvert oppdager en at alt går på sparebluss, så å ha et behagelig opphold her det kan en bare glemme. Har sovet på mange forskjellige hotell i løpet av ferien.De har ikke vært like stilfulle, men alt annet har vært så mye bedre.Hit kommer vi ikke tilbake. Hilsen meget skuffet gjest.

2  Takk, ASEBEATE
June Johansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære Asebeate og takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Beklager på det sterkeste at oppholdet ikke levde opp til dine forventinger, men igjen; takk for at du gjør oss oppmerksom på overnevnte slik at vi kan ta action og forbedre oss!

Håper å se deg igjen hos oss slik at vi får vist oss fra en bedre side og ikke minst forbedret oss!

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Beliggenheten av hotellet er veldig fint. Men vi fikk et rom mot baksiden, der gikk det Air condition vifter hele tiden og på toppen av det hele satt kokken under vinduet vårt og røykte og røyken gikk rett inn til oss.
Ikke var det kjøleskap på rommet heller. Vi forsøkte å få byttet rom ,men dessverre det var fullt, men neste dag klarte den hyggelige unge damen i resepsjonen å finne et annet rom til oss på andre siden av hotellet, og takk for det. Det nye rommet hadde til og med kjøleskap.

2  Takk, Terje J

Hei Terje204 og takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold hos oss! Godt å høre at resepsjonist fikk byttet et nytt oppgradert rom til dere! Når det gjelder røyking har jeg nå gitt beskjed til naborestaurant at røyking må foregå andre steder - takk for at du gjør oss oppmerksom på dette!
Hjertelig velkommen ved en annen anledning - ønsker deg en fortsatt fin sommer!
Beste hilsen

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

God plassering i forhold til butikker, restauranter mm. Men mye bråk utenfor på natta. Grei seng og greit dobbeltrom. Badet var også greit og hadde god plass til toalettsaker,men upraktisk med dusjvegg, det blir vått på gulvet utenfor dusjsonen. Ingen shampo eller balsam på badet. Savner også vaskekluter. Skyvedøra på badet var et kapittel for seg, tung å få helt igjen og glippe inn til soverommet.
Fint sitteområde utenfor hotellet med utsikt til havnen.
Måltidene var kaotiske, spesielt første morgenen vi var der. Utrolig lang kø, og alt for få sitteplasser. Selv om man ble satt opp til å spise i puljer. Eplejuicen smakte lite, kjentes ut som den var utvannet. Ellers grei frokost. Kveldsmaten vi spiste var sørgelig. Såkalt biffgryte. Kjøttbiter som inneholdt mer fett enn kjøtt og grønnsaksblanding i sky. Potetmos og rødkål som tilbehør. Dumt at de ansatte bare lesser på tallerkenen, uten å spørre hva gjesten ønsker.

2  Takk, RB844

Hei RB844 og og takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

Anmeldt 10. juli 2020

Bodde på hotellet ifm. Norgesferie med familien. Veldig sentral beliggenhet sentralt på bryggen med kort avstand til både restauranter og butikker. Et av de bedre Choice-hotellene som jeg har bebodd i sommer, kjøpte «my summer treat». Et hotell som jeg absolutt kan anbefale.

1  Takk, MartheMN

Kjære MartheMN og og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss flott tilbakemelding etter ditt opphold hos oss!

Hjertelig velkommen ved en annen anledning og fortsatt god sommer!

Sommerhilsen fra

Anmeldt 6. juli 2020

Vi booket en suite for å feire vår forlovelse og var veldig spente på å se Stavanger. Tidlig samme dag fikk vi beskjed om at tidlig sjekk-inn ikke var mulig, noe vi allerede hadde blitt lovet. Når vi endelig kom oss til rommet var det ikke veldig rent. Sengetøyet var skittent og flere overflater var slitne, sengetøyet ble heldigvis skiftet av personalet. Hverken frokost eller kveldsmat var tilpasset vegetar/Vegan med dårlig utvalg og tørt brød. Når du betaler så mye for et hotellrom så forventer man at det blir en god opplevelse. Gangen utenfor rommet vårt var alltid rotete med trallene til de som vasker, disse blokkerte også døren vår opp til flere ganger. Om vi hadde bestilt er helt vanlig rom til en god pris hadde jeg ikke klaget, men dette ble for dyrt for en så dårlig opplevelse.

Takk, alexanderahlsen

Kjære alexanderahlsen og og takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.