Expedia.comUSD 204
ClarionCollectionUSD 213
FindHotelUSD 200
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Supert hotell midt i smørøyet i Stavanger. VELDIG hyggelig velkomst og innsjekking. Rommene var små, men rene, funksjonelle og med gode senger. Kveldsmaten var inkludert, fikk bl.annet servert deilig torskemiddag. Parkering i p-hus like ved hotellet. Eneste minus er at det meste av stoler, samt toalettet var veldig lave

Takk, inag2021
Anne Christine Stavnem Helliesen, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Hei ina G,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, utrolig kjekt å høre at dere koste dere hos oss, hjertelig velkommen tilbake!

General Manager

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har tapt seg, mulig på grunn av coronasituasjonen. Har bodd her tidligere, vært veldig fornøyd, men ikke denne gang. Fikk et rom hvor do og sete overhode ikke passa. Det var ingen knagger på badet til håndklærne. Do-døra subba så mye at vi ikke kunne bruke den på natta, uten å vekke makkern. 5 overnattinger uten at noen var innom rommet for oppfriskning, tømming av søppel o.L.
Madrassene passa ikke til sengene, men skled ut av senga hele tiden.
Det som derimot har holdt standarden er maten, både frokost og ettermiddagsmat er tipp topp.
Nå var det bestilling av tid til frokost, ok det, men da må det være plass til alle hotellets gjester. Vi opplevde å få beskjed om at det var fullt, men kunne sitte ute. Godt det ikke var kaldt.
Uteområdet som er hotellets fineste sted, trenger en oppgradering, her var det stygge nedsittede puter.
Og hvor kom alle disse plast-blomstene fra? Få de vekk!! De er med på å trekke ned inntrykket.
Personalet er veldig hyggelige og passe diskre. Stort + for maten. Minus for plastblomstene.

Romtips: Det er endel støy fra brygga, tåler du ikke det be om rom på baksiden. Sjekk om det er knagger på badet og om dosetet passer doen.
1  Takk, Marixx190479
Anne Christine Stavnem Helliesen, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei Marixx190479,

takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Hadde satt stor pris på å få vite romnummeret du bodde på, slik at vi kan ta tak i det du nevner :) Og ja, uteområdet skal oppgraderes til høsten, det gleder vi oss til! :)

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 3. juli 2021

Hyggelig hotell, god betjening. Beliggenhet midt i Vågen, med kort avstand til alt! Frokost, ettermiddagskaffe og kake (fika) og kveldsmat er inkludert. Vi rakk ikke ettermiddagskaffen, men frokostbuffet og kveldsmat var utmerket. Kveldsmaten inneholdt biff lindstrøm, poteter og forskjellige salater den ene dagen, og pasta bolognese med salater den andre dagen. Eneste aber kan være litt støy fra restaurantbåten like utenfor.
Vi gjentar gjerne besøket.

Romtips: Hvis du helt vil unngå støy fra kaien, kan du booke rom mot parken på baksiden.
Takk, D6980UBmarianner
Anne Christine Stavnem Helliesen, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Hei D6980UBmarianner,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemeldinger, det er ingenting som er kjekkere å høre enn at dere koste dere hos oss!

Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 3. september 2020

Bodde her to dagens mens jeg var på jobbreise i området. Med korona-pandemien er mye stengt, men beliggenheten her er upåklagelig, med en flott uteservering, og alle som jobbet der var svært vennlige og serviceinnstilte. Bra frokost også. Anbefaler.

Romtips: Litt bråk på baksiden om natten med åpent vindu.
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, larso746
June Johansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Kjære larso746, tusen takk for flott tilbakemelding etter ditt opphold - det betyr enormt mye for oss! Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!
Beste hlisen
June, GM

Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Pos: Rommet var pent/ nyere oppusset og fremsto som rent. Veldig hyggelig resepsjonist. Ville gitt 4 stjerner for dette men:

Neg: frukosten hadde svært begrenset utvalg og var preget av kaos. Smittevernsregler ble dårlig overholdt (avstand) og likte ikke at gjestene f.eks skar opp brødet selv. Det ble tidenes kjappeste frukost og vi gikk derfra sultne og stresset.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, MStavanger1
June Johansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei MStavanger1 og takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold hos oss!
Vi jobber stadig med å forbedre oss og convid19-situasjonen har så visst gitt oss utfordringer vi ikke har hatt før. Vi har bla måtte begrense utvalg på frokost, men jeg nå kan meddele at vi endelig kan ha full buffet igjen og ha et større utvalg! Vi har pga convid19 gjort flere tiltak for både ansattes og gjestenes sikkerhet, men her er vi helt avhengig av hjelp fra gjestene. Dessverre er det ikke alle som er "med å dugnaden" og overser/hører våre oppfordringer til bla. å holde avstand og da blir det utfordrende...

Vi gleder oss til vi endelig kan ha "normal" drift igjen og krysser fingrene for at det ikke blir lenge til!

Hjertelig velkommen ved en annen anledning og fortsatt god sommer!

Sommerhilsen fra
June, GM