ClarionCollectionUSD 216
Anmeldt 28. august 2021

Rommet hadde vegg til vegg teppe. Det så skittent ut og var skittent. Kappelaken på senga var skittent. Tydelige flekker på. Det burde alltid skiftes når sengetøy skiftes. Ved innsjekk fikk jeg beskjed om at det var romrengjøring hver annen dag. Jeg tenkte at det var dårlig, men ok. Jeg sa ingenting på det. Når dagen kom hvor rommet skulle vært vasket og likevel ikke var det så gikk jeg til resepsjonen og sa ifra. Det virket ikke som de tok det så høytidelig eller seriøst. De lurte på om jeg manglet hånklær. Jeg sa at rommet skulle vært vasket og gjort i stand i dag. Hva er grunnen til at det ikke er det, spurte jeg. Jeg fikk beksjed om at de kunne sende en for å tørke over. Hva er det for slags svar. Jeg gikk ut et ærend og kom tilbake. Da hadde noen vært der og riktignok byttet håndklær men det fremstod ikke som særlig rengjort. Og sengen var ikke redd. Generelt sært dårlig rengjøring. Også når rommet var klargjort for meg som ny gjest. Jeg har sjelden vært på dårligere standard og service. Prisen som er høy står ikke i forhold. Min forventing som gjest særlig når det gjelder renhold er særdeles mye høyere. Selv om vi har en pandemi burde dere kunne gjøre bedre. Jeg har nettopp vært på hoteller i utlandet og der beskytter personalet seg med masker, hansker og frakker. Men de rengjør rommene hver dag til en helt annen standard. Dette holder ikke. Om det blir deres svar at vi har en pandemi. Det går an å beskytte seg og fremdeles drive skikkelig. Utover det burde alle rom med vegg til vegg tepper få disse fjernet. Det er skittent. Det blir dårlig tilbakemelding særlig grunnet dårlig service og svar fra resepsjonen, svært dårlig renhold, rengjøring av rom hver annen dag er for dårlig og i tillegg når dere ikke engang bryr dere om å holde dette men lar ting skure å gå. Det virket som man ikke forventet at gjestene skulle si noe på det. Det er ikke dette jeg forbinder med hotell. Snarere et vandrehjem hvor man skifter på senger selv etc.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, FrodeS6820
Anne Christine Stavnem Helliesen, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Hei FrodeS6820,

takk for din tilbakemelding. Jeg beklager virkelig at rengjøring og service holdt den standarden det skal ha, det du beskriver er ikke slik vi ønsker å fremstå og dette har vi tatt tak i. Vennligst ta kontakt med meg direkte før ditt neste opphold.

General manager

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Supert hotell midt i smørøyet i Stavanger. VELDIG hyggelig velkomst og innsjekking. Rommene var små, men rene, funksjonelle og med gode senger. Kveldsmaten var inkludert, fikk bl.annet servert deilig torskemiddag. Parkering i p-hus like ved hotellet. Eneste minus er at det meste av stoler, samt toalettet var veldig lave

Takk, inag2021

Hei ina G,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, utrolig kjekt å høre at dere koste dere hos oss, hjertelig velkommen tilbake!

General Manager

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har tapt seg, mulig på grunn av coronasituasjonen. Har bodd her tidligere, vært veldig fornøyd, men ikke denne gang. Fikk et rom hvor do og sete overhode ikke passa. Det var ingen knagger på badet til håndklærne. Do-døra subba så mye at vi ikke kunne bruke den på natta, uten å vekke makkern. 5 overnattinger uten at noen var innom rommet for oppfriskning, tømming av søppel o.L.
Madrassene passa ikke til sengene, men skled ut av senga hele tiden.
Det som derimot har holdt standarden er maten, både frokost og ettermiddagsmat er tipp topp.
Nå var det bestilling av tid til frokost, ok det, men da må det være plass til alle hotellets gjester. Vi opplevde å få beskjed om at det var fullt, men kunne sitte ute. Godt det ikke var kaldt.
Uteområdet som er hotellets fineste sted, trenger en oppgradering, her var det stygge nedsittede puter.
Og hvor kom alle disse plast-blomstene fra? Få de vekk!! De er med på å trekke ned inntrykket.
Personalet er veldig hyggelige og passe diskre. Stort + for maten. Minus for plastblomstene.

Romtips: Det er endel støy fra brygga, tåler du ikke det be om rom på baksiden. Sjekk om det er knagger på badet og om dosetet passer doen.
1  Takk, Marixx190479
Anne Christine Stavnem Helliesen, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei Marixx190479,

takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Hadde satt stor pris på å få vite romnummeret du bodde på, slik at vi kan ta tak i det du nevner :) Og ja, uteområdet skal oppgraderes til høsten, det gleder vi oss til! :)

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 3. juli 2021

Hyggelig hotell, god betjening. Beliggenhet midt i Vågen, med kort avstand til alt! Frokost, ettermiddagskaffe og kake (fika) og kveldsmat er inkludert. Vi rakk ikke ettermiddagskaffen, men frokostbuffet og kveldsmat var utmerket. Kveldsmaten inneholdt biff lindstrøm, poteter og forskjellige salater den ene dagen, og pasta bolognese med salater den andre dagen. Eneste aber kan være litt støy fra restaurantbåten like utenfor.
Vi gjentar gjerne besøket.

Romtips: Hvis du helt vil unngå støy fra kaien, kan du booke rom mot parken på baksiden.
Takk, D6980UBmarianner
Anne Christine Stavnem Helliesen, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Hei D6980UBmarianner,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemeldinger, det er ingenting som er kjekkere å høre enn at dere koste dere hos oss!

Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 3. september 2020

Bodde her to dagens mens jeg var på jobbreise i området. Med korona-pandemien er mye stengt, men beliggenheten her er upåklagelig, med en flott uteservering, og alle som jobbet der var svært vennlige og serviceinnstilte. Bra frokost også. Anbefaler.

Romtips: Litt bråk på baksiden om natten med åpent vindu.
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, larso746
June Johansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Kjære larso746, tusen takk for flott tilbakemelding etter ditt opphold - det betyr enormt mye for oss! Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!
Beste hlisen
June, GM