“Anbefales ikke”
Anmeldelse av Olive Tree

Olive Tree
Vurdert som nr. 138 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. juli 2020

Dårlig mat og elendig service. Anbefales ikke.
Jeg spiste på restauranten sammen med mannen min. Det var få spisegjester inne i restauranten, men flere gjester ute som koste seg med øl og vin.
Det tok veldig lang tid før vi fikk maten. Jeg bestilte kalv med grønnsaker og poteter. Kjøttet var seigt. Selv om det var få spisegjester, kom aldri kelneren bort og lurte på om vi trengte noe. De var mest opptatt med dem som satt ute.
Vi skal garantert aldri tilbake.

1  Takk, Karin892015

Anmeldt 18. juli 2020

Spiste en nyydelig Parmapizza.
Tira Misu til dessert med en kopp espresso var en god avsluttning på måltidet.
Anbefaler stedet for god mat og atmosfære.

Takk, johannev86
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig lokale, som gir et godt inntrykk av å være Italiensk! Maten var veldig bra! Både for store og små! Og hyggelig personale!

Takk, 622vetlee
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Det begynte å regne og vi skyndet oss inn på Olive Tree fir å spise lunch. Det ble en deilig kyllingsalat med godt hvitløksbrød til. Smakte utmerket sammen med en kald øl

2  Takk, Terje J
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Laber kundeservice med ok mat. Finnes sikkert bedre opplevelser i nærheten. Lite innstilt på å yte noe ekstra. Måtte me om mat og regning to ganger. Ingen hade eller takk for besøket.

Takk, elbertq2018

Reisende som så på Olive Tree, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olive Tree? Del dine erfaringer!