“Bouno”
Anmeldelse av Olive Tree

Olive Tree
Vurdert som nr. 122 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 12. juli 2021

Kjempe god Brushetta og pasta.Servitører jobber som helter og burdte kanskje være en mer i bemanningen.

Takk, MaBiKrLa

2024 av 68 anmeldelser

Anmeldt 4. juli 2021

En svært serviceminded betjening - og en fortryllende atmosfære i tillegg til nydelig Middelhavsmat gjør stedet til en perle i Stavanger. Et galleri som ligger vegg i vegg forsterker opplevelsen av å være i Syden!

Takk, ElisabethAStavanger
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av en frekk servitør som nektet å lukke inngangsdøren når vi synes at lokalet var for kaldt.

Bestilte de 2 dyreste rettene på menyen, lammeskank og indrefilet. Kjøttet var well done + og grønnsakene besto av en liten kvast med brokkoli. Dette kan ikke være tilberedt av en kokk.

Styr unna.

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, TFitje
Anmeldt 18. juni 2021

Vi har besøkt Olive Tree flere ganger. Som noenskriver her er ikke kelnerne super happy og smiler tvert rundt som alle ungdommene gjør00..MEN de kan jobben sin og vi som gjester nyter en stille stund, drikken er aldri langt unna og maten...maten ja! Her midt i Stavanger får en følelsen av å være i Italia... forettene Bruscetaen er kanon! Fikk servert et stykke indrefileet her om dagen....eg smatter ennå på den smaken! Så her godtfolk har dere rett og slett en liten diamant av et spisested! Glem alle da fancy stedene med flotte navn og fin innredning og ikke minst masse uerfarernt serveringspersonell. Prat med guttene og de prater med deg! Hilsen rederen og rederinnen!

Takk, sp0kjels
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Prøvde først lunsj meny bestående av en veldig god lasagne og panne rett. Til middag ble det indrefilet som var mør og med godt tilbehør, og kveite med parmaskinke som smakte fortreffelig. Dette spisestedet anbefales, hyggelig betjening og rask servering.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 3heihelm

Reisende som så på Olive Tree, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olive Tree? Del dine erfaringer!