“God mat men for lite personell.”
Anmeldelse av Olive Tree

Olive Tree
Vurdert som nr. 122 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God mat men for lite personell. Pastan holder en veldig høy nivå men med kun en servitør for alle gjester er for lite. Han var stresset og klarte ikke å prioritere gjestene. Maten er på 4/5 nivå men servicen trekker ned. Vi tykte synd om den enda swevitøren som slet denne kvelden.

Takk, Go57221618264

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Uinteressert betjening, smakløs mat. Fikk feil bestilling og kald mat. Her får du ikke det du betaler for. Holder ikke mål.

2  Takk, 812lassej
Anmeldt 12. juli 2021

Kjempe god Brushetta og pasta.Servitører jobber som helter og burdte kanskje være en mer i bemanningen.

Takk, MaBiKrLa
Anmeldt 4. juli 2021

En svært serviceminded betjening - og en fortryllende atmosfære i tillegg til nydelig Middelhavsmat gjør stedet til en perle i Stavanger. Et galleri som ligger vegg i vegg forsterker opplevelsen av å være i Syden!

Takk, ElisabethAStavanger
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av en frekk servitør som nektet å lukke inngangsdøren når vi synes at lokalet var for kaldt.

Bestilte de 2 dyreste rettene på menyen, lammeskank og indrefilet. Kjøttet var well done + og grønnsakene besto av en liten kvast med brokkoli. Dette kan ikke være tilberedt av en kokk.

Styr unna.

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, TFitje

Reisende som så på Olive Tree, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olive Tree? Del dine erfaringer!