“Forferdelig sted! ”
Anmeldelse av Olive Tree

Olive Tree
Vurdert som nr. 122 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Elendig service!! Tok lang tid å få kontakt da vi kom. Frekk servitør som først gav oss feil mat for å så bli åpenbart irritert da vi gav beskjed om det. Maten var smakløs. Ikke verdt pengene!

1  Takk, Guide59978830395

Anmeldt 20. august 2021

Andre gang vi besøker restauranten, og vi er like fornøyd i dag som forrige gang.
Nydelig pasta og vin. Kan anbefales

Takk, camillahW2726UV
Anmeldt 2. august 2021

Vi spiste kylling og den var meget god. Og vi ble anbefalt en veldig god rødvin til.
Og det ble pannacotta til dessert og den var noe av det bedre. Koselig atmosfære og hyggelig betjening.

Takk, jacorita
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hold dere unna!! Fantastisk dårlig service og maten kan lages bedre hjemmeikke verdt besøket. Maten tok 1 time og forrett sammen med hovedrett!!

1  Takk, 561johank
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Når man er ute for å spise, er god service en viktig del av opplevelsen. Her ødela en sur servitør et måltid fra start til slutt. Her har de et holdningsproblem - bruk pengene et annet sted.

1  Takk, 588marits

Reisende som så på Olive Tree, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Olive Tree? Del dine erfaringer!