“Trasig og dyrt.”

Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Trasig, slapp og smakløs sushi. Vi hadde takeaway og det stod ikke til forventningene. Bitene falt fea hverandre og var smakløse. Ingen god opplevelse til tross for stive takeaway priser.

Takk, 890cathrinel

Anmeldt 19. mai 2021

Dyrt mat. Dårlig utførelse på rettene. Det er mange Sushi restauranter som har bedre retter. Det blir ikke flere turer til Sabi.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, RuneS473
Anmeldt 23. januar 2021

Små porsjoner, og veldig dyrt! Men smakte veldig godt!! Jeg bestiller nok igjen en veldig sjelden gang.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, tonjen817
Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Overraskende dårlig kvalitet på sushien fra Sabi denne gang. Ujevne biter, endestykker ikke skåret av, ingen «pynt» i form av tobiko, lakserogn eller annet som vist på bildene i menyen. Men verst var det at risen var dårlig på konsistens, og sushien generelt med lite smak/ «rar» smak. Vanligvis har vi erfart at Sabi i Pedersgata er bedre enn andre Sabi’er i byen. Men dette var rett og slett langt under pari.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Gourmetbabe
Anmeldt 10. juli 2020

Prøvde å få tak i dere på tlf og satt i over 20 min, ingen svar. Så skrev jeg til dere på facebook, og ikke noe svar på over en time... I forhold til andre så svarer etter max 10 min, må jeg si dette var skuffende.

Endte opp med å bestille fra en annen Sabi med Madla, og må si i forhold til hva en betaler så smaker ikke sushien noe bedre enn hva en får andre plasser til mindre pris. Skuffende, blir ikke å bestille fra Sabi igjen. Desverre

Takk, 508mariannen

Reisende som så på Sabi Sushi, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sabi Sushi? Del dine erfaringer!