“God veggisburger!”
Anmeldelse av Hekkan Burger Stavanger

Hekkan Burger Stavanger
Vurdert som nr. 84 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 13. juli 2021

Sjelden å få så saftig og god vegetarburger, og tilbehøret var nydelig! Hyggelig betjening og rask service.

Takk, hildegunnl2017

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Har spist der flere ganger, burgeren er like god hver gang. Hyggelig ansatte og god service. Anbefales til alle og er et must for meg selv hver gang jeg er i Stavanger.

Takk, Tiller94
Anmeldt 5. april 2021 via mobile enheter

Fantastisk gode burgere stekt over kull. Chips med ost og chili var en vinner. Koselig liten restaurant med en vennlig og service innstilt servitør. Virket som det var en veldig populær og travel plass. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Ankiapp
Anmeldt 7. mars 2021

Røft lokale, passe temperatur. Ikke så mange andre der til lunsj, så rask og grei servering. Saftig burger som falt i smak. Stor porsjon pommes frites. Misforståelse mellom oss og servitør gjorde at det kom en ekstra burger på bordet, den tok ikke Hekkan betalt for selv om vi tilbydde oss det. Helt ok priser. Bra sted for digg lunsj.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, sigbj_rnr2021
Anmeldt 17. januar 2021

Hyggelig betjening og ok burger.......Men iskaldt , elendig lokale/interiør og steike dyrt med 460 kr for 2 cheeseburgere og 2 cola...... Dette er en takeaway med benker man kan sitte på mens man venter på maten.....Få maten og kom deg ut :)

Dato for besøk: januar 2021
Takk, steindyrt

Reisende som så på Hekkan Burger Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Hekkan Burger Stavanger? Del dine erfaringer!