“Familiemiddag”
Anmeldelse av Hekkan Burger Stavanger

Hekkan Burger Stavanger
Vurdert som nr. 85 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God burger,verdt et besøk. Barnevennlig og enkle lokaler. Litt rot i bestillingen og fikk drikke først når vi etterspurte det. Hyggeligere enn Døgnvill i Stavanger.

Takk, tonjeh479

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gode burgere og fries! Vi hadde forskjellige varianter, alle var saftige og velsmakende. Hyggelig og rask service. Et litt røft interiør, passer fint for et burgersted. På bordet står det servietter og engangshansker - vi så noen «veteraner» som spiste med hansker, og siden burgerne er fulle av ost, dressing og godsaker som renner nedover hånden din, er faktisk ikke hansker noen dårlig ide :)

Dato for besøk: april 2021
Takk, Reidar G
Anmeldt 13. juli 2021

Sjelden å få så saftig og god vegetarburger, og tilbehøret var nydelig! Hyggelig betjening og rask service.

Takk, hildegunnl2017
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Har spist der flere ganger, burgeren er like god hver gang. Hyggelig ansatte og god service. Anbefales til alle og er et must for meg selv hver gang jeg er i Stavanger.

Takk, Tiller94
Anmeldt 5. april 2021 via mobile enheter

Fantastisk gode burgere stekt over kull. Chips med ost og chili var en vinner. Koselig liten restaurant med en vennlig og service innstilt servitør. Virket som det var en veldig populær og travel plass. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Ankiapp

Reisende som så på Hekkan Burger Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Hekkan Burger Stavanger? Del dine erfaringer!