“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Hekkan Burger Stavanger

Hekkan Burger Stavanger
Vurdert som nr. 84 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Burger var ekstremt saftig aldri spist så digg burger laget på kul. Dem banker kjøttet sjøl. ❤️❤️
Vi var en gruppe på 12 tok oss inn etter 5 min

Takk, martinGron

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hekkan svarer alltid til mine forventninger. Konseptet er søl og rot, men smaken er topp. Prisen er stiv, men jeg aksepterer den.

Takk, Jarle T
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk gode burgere og trivelig og kult lokale. De hadde mye å gjøre men betjening en mestret dette glimrende. Maten kom fort. Litt bråkete med musikk og mye aktivitet. Her har de ikke bestikk, man spiser med hendene og der ligger engangshansker klar til bruke slik at man ikke søler på seg.

Takk, tberg4
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God burger,verdt et besøk. Barnevennlig og enkle lokaler. Litt rot i bestillingen og fikk drikke først når vi etterspurte det. Hyggeligere enn Døgnvill i Stavanger.

Takk, tonjeh479
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gode burgere og fries! Vi hadde forskjellige varianter, alle var saftige og velsmakende. Hyggelig og rask service. Et litt røft interiør, passer fint for et burgersted. På bordet står det servietter og engangshansker - vi så noen «veteraner» som spiste med hansker, og siden burgerne er fulle av ost, dressing og godsaker som renner nedover hånden din, er faktisk ikke hansker noen dårlig ide :)

Dato for besøk: april 2021
Takk, Reidar G

Reisende som så på Hekkan Burger Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Hekkan Burger Stavanger? Del dine erfaringer!