“Fantastisk burger.”
Anmeldelse av Hekkan Burger Stavanger

Hekkan Burger Stavanger
Vurdert som nr. 84 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte en dobbel nr 6 Dirty burger. Dette er uten tvil den beste burgeren jeg har spist. Koselig, lite og intimt lokale og hyggelig betjening.

Takk, v3gst3

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, nydelig burger og fries
Vi spiste «dirty burger» og «hekkan fries». Store porsjoner. Kommer definitivt tilbake

Takk, Undheims
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Burger var ekstremt saftig aldri spist så digg burger laget på kul. Dem banker kjøttet sjøl. ❤️❤️
Vi var en gruppe på 12 tok oss inn etter 5 min

Takk, martinGron
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hekkan svarer alltid til mine forventninger. Konseptet er søl og rot, men smaken er topp. Prisen er stiv, men jeg aksepterer den.

Takk, Jarle T
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk gode burgere og trivelig og kult lokale. De hadde mye å gjøre men betjening en mestret dette glimrende. Maten kom fort. Litt bråkete med musikk og mye aktivitet. Her har de ikke bestikk, man spiser med hendene og der ligger engangshansker klar til bruke slik at man ikke søler på seg.

Takk, tberg4

Reisende som så på Hekkan Burger Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Hekkan Burger Stavanger? Del dine erfaringer!