“Fantastiske smaksbomber”
Anmeldelse av Restaurant K2

Restaurant K2
Vurdert som nr. 57 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 10. august 2020

Fra begynnelse til slutt kommer den ene herlige smaksbomben etter den andre.
Spennende retter servert av kokkene selv med god forklaring på hva du skal spise.
7 retter totalt hadde vi, enten vegetar eller med kjøtt og fisk. Jeg har prøvd begge, og kan ikke si at den var bedre enn den andre. De var virkelig like gode.
Utsøkt drikke servert til.
Delikate lokaler, og blide, trivelige ansatte.
Det mest spennende er at menyen endres med sesongen. Gleder meg til neste gang :)

Dato for besøk: juni 2020
Takk, bodils943

1923 av 28 anmeldelser

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Et særdeles velsmakende og minneverdig måltid. Gode lokale råvarer satt sammen i kreative kombinasjoner og servert av hyggelig personale.

Dato for besøk: august 2020
Takk, torsk
Anmeldt 8. august 2020

Maten er både lekker, spennende, og du får fantastiske og varierte smaksopplevelser. Drikkepakken som kommer med er også variert og spennende, og passer perfekt til maten. Anbefaler en tur på K2!

Dato for besøk: august 2020
Takk, helenea628
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: september 2021
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2021

Reisende som så på Restaurant K2, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Restaurant K2? Del dine erfaringer!