“Fantastisk opplevelse ”
Anmeldelse av Restaurant K2

Restaurant K2
Vurdert som nr. 51 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flott mottakelse, hyggelig og kunnskapsrik personal. Herlig presentasjon og smak på alle retter. Vin og drinker som passet ypperlig til. Anbefales!

Takk, 583sindrem

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Fantastisk opplevelse. Fantastisk service! Spennende lokal mat! Drinkene var utsøkt. Den med hylleblomst var vår favoritt!

1  Takk, MayKBru
Anmeldt 21. januar 2021 via mobile enheter

Hyggelig restaurant en liten spasertur fra sentrum. Maten var utrolig god og drinkene som blir servert sammen med de ulike rettene var verdt et besøk i seg selv. Spennende og nytenkende. Anbefales!

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, theaeats
Anmeldt 25. desember 2020

Jeg har aldri reist på 1.klasse før, men nå har jeg «besteget» K2 på den mest behagelige og fantastiske måte. Bli servert kunstverk av retter og drinker på løpende bånd. En eventyrlig reise i smaker, inntrykk og fantastisk service. En topptur som virkelig anbefales og som garantert skal gjentas

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, tovesofiea
Anmeldt 11. desember 2020

Mat-entusiaster, kokkene serverer maten og inviterer til god innføring i maten som blir servert, hvor maten kommer fra og meget oppmerksom betjening. Fint og stilig lokale. Maten er selvsagt i ypperste klasse!
Her reiser du hvis du vil ha en sikkerlig matopplevelse! Varmt anbefales!

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, U4270DOdannyb

Reisende som så på Restaurant K2, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Restaurant K2? Del dine erfaringer!