“Grei mat, grei service.”
Anmeldelse av Sabrura Stavanger

Sabrura Stavanger
Vurdert som nr. 205 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 4. august 2020

Bestilte bord på forhånd til fire personer, dekket til for to personer. Var litt kjølig i lokalet. Fikk meny og kunne se på utvalget på buffeen. Fikk ikke påfyll av vann uten å be om det da vi endelig fikk øyekontakt med en servitør. Ble heller ikke spurt om å kjøpe annet å drikke (mersalg). Greit utvalg av diverse sushi og andre småretter. Etter maten gikk vi for å betale og ble belastet for full pris for et barn. Gikk tilbake og ga beskjed og fikk kun en dårlig unnskyldning om at jeg betalte etter kl 14 (da er det nye priser, middagspris kr 229), men hadde fått lunsjpris (kr 199 for en voksen) og i tillegg fullpris på barn som egentlig skulle vært halv pris. Ble i siste kontakt også tilbudt stempelkort, hver 10.buffe gratis. Fikk fem stempel selv om vi var tre voksne og ett barn som plaster på såret. Ellers grei service i kassen, men en av servitørene får man aldri kontakt med. Mat smakte greit, ikke dårlig og heller ikke veldig bra. Grei plass for en rask matbit.

Dato for besøk: august 2020

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Sabrura Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sabrura Stavanger? Del dine erfaringer!