“Stavangers dårligste sushi???”
Anmeldelse av Sabrura Stavanger

Sabrura Stavanger
Vurdert som nr. 203 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 23. september 2020

Dyrt. Lite spenstig sushi. Smakløst affære. Lang vente tid 30 min på å få servert. Kan ikke anbefale stedet. Finnes bedre sushi steder i stavanger

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Pug309gti

Anmeldt 12. september 2020

Etter å ha vært faste Sabi kunder i mange år, ville vi gi Sabrura Herbarium en sjanse.
Vi bestilte take away på nettet, fikk bekreftelse på sms at bestillingen var mottatt og registrert- og sjekket for sikkerhets skyld på bankkonto at beløpet var betalt.
Da vi kom for å hente maten fikk jeg beskjed om at bestillingen var kansellert fordi kjøkkenet ikke hadde tid til å lage en så stor bestilling og at pengene ville bli returnert innen noen dager.
Utrolig dårlig at de ikke gadd å ringe meg for å forklare eller beklage situasjonen.
Heldigvis var Sabi klare for å ta over bestillingen.
For en ekstra halvtimes ventetid og noen hundrelapper mer var kvelden reddet.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Violiza
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Håper dere kan gi servitører den opplæring som trengs for å se sine gjester, være mer effektiv og smilekurs. Måtte banke på oppvaskdøren der servitørene var mest, slik at andre gjester skulle få service og bestille/betale. Noen gjester valgte bare å gå da de var lei av å vente, tross at det bare var 6 gjester totalt i hele restauranten. Opplevde også krangling på kjøkkenet, lite hyggelig atmosfære og får vondt av å se at noen ansatte gråter på jobb. Maten var helt grei, men ikke noe man lyster etter.

Takk, 171marianneg
Anmeldt 4. august 2020

Bestilte bord på forhånd til fire personer, dekket til for to personer. Var litt kjølig i lokalet. Fikk meny og kunne se på utvalget på buffeen. Fikk ikke påfyll av vann uten å be om det da vi endelig fikk øyekontakt med en servitør. Ble heller ikke spurt om å kjøpe annet å drikke (mersalg). Greit utvalg av diverse sushi og andre småretter. Etter maten gikk vi for å betale og ble belastet for full pris for et barn. Gikk tilbake og ga beskjed og fikk kun en dårlig unnskyldning om at jeg betalte etter kl 14 (da er det nye priser, middagspris kr 229), men hadde fått lunsjpris (kr 199 for en voksen) og i tillegg fullpris på barn som egentlig skulle vært halv pris. Ble i siste kontakt også tilbudt stempelkort, hver 10.buffe gratis. Fikk fem stempel selv om vi var tre voksne og ett barn som plaster på såret. Ellers grei service i kassen, men en av servitørene får man aldri kontakt med. Mat smakte greit, ikke dårlig og heller ikke veldig bra. Grei plass for en rask matbit.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Vany90
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: september 2021

Reisende som så på Sabrura Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sabrura Stavanger? Del dine erfaringer!