“Store porsjoner og gode smaker ”
Anmeldelse av Coffee & Bagels

Coffee & Bagels
Vurdert som nr. 10 av 14 Kaffe og te i Stavanger
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste kebab- og tandooribagel, begge var veldig gode, med fine smakssammensetninger og myk og saftig bagel. Kaffe mocha var også bra. Banan-og sjokoladeshaken smakte litt for mye banan og litt for lite sjokolade.

1  Takk, siljevegusdal
Anmeldt 12. mars 2021 via mobile enheter

Utrolig god bagels. Bestilte gjennom Foodora og fikk maten raskt levert til arbeidplasse. Bagelsen er stor, masse kjøtt som ligger på en frisk salat. Som ett kjapt måltid er dette kanon bra.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, snadder
Anmeldt 24. oktober 2020

Hillevågs nyeste tilvekst på restaurantfronten heter Coffee & bagels. Lokalene inneholder også et kaffebrenneri – med utmerket kaffe. Men det er de lokalproduserte og smakfulle bagels’ene som jeg har blitt glad i. God service er også et pluss!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Eivlid
Anmeldt 7. oktober 2020

I april skrev Byas en artikkel om denne nyskapningen hvor bl.a. dette stod: – Vi er primært et kaffebrenneri. Salget av kaffe og bagels blir sekundært og noe sesongavhengig.
Jeg har noen ganger hatt mulighetene til å kjøpe meg lunch her. Det blir som regel nydelig lokalprodusert bagel med skinke og ost! Jeg har også kjøpt kaffe (hele bønner) fra kaffebrenneriet som er en del av restauranten. Begge deler anbefales.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Eivlid

Reisende som så på Coffee & Bagels, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Coffee & Bagels? Del dine erfaringer!