Stavanger beste bar

Var alene på forretningsreise og hadde kvelden fri og endte opp her. utrolig flott innredet, intimt... les mer

Anmeldt 9. mai 2022
822mjo
Mandal kommune, Norge
Bruk en kveld på Bardello!

Anmeldt 7. juni 2021
Floetre
Sola, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 7. juni 2021

Fantastisk sted med nydelige drinker og fin service. Livemusikken anbefales. God stemning! Kult interiør trekker også opp.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Floetre
Anmeldt 20. desember 2020 via mobile enheter

Dette var en veldig kjekk plass. Kul bar med kjempegod service og live musikk når vi besøkte baren. Stilig og kult interiør.

Dato for opplevelse: desember 2020
4  Takk, Norw50
Anmeldt 29. november 2020

God atmosfære. Gode drinker. Hyggelig betjening. Veldig kjekk plass med live musikk. Vi koste oss, og kommer garantert tilbake.

Takk, Viste14
Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

Må jo være Stavanger kuleste bar lokalene er som en kommer til bar i utlandet med det meste en kan ønske seg. Hyggelig barkeeper og sykt gode drinker som de helt klart har peiling på hva de gjør med. Kan anbefales på det sterkeste

Takk, Eihaala
Anmeldt 20. november 2020

Dyktig barbetjening, god service og flott innredning. Kommer mer enn gjerne tilbake ved en senere anledning.

Dato for opplevelse: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, helge534