eDreamsUSD 173
Agoda.comUSD 173
TripadvisorUSD 173
StayForLong
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Det er nesten farlig å skrive om steder som dette?! Hyggelig å ha det som sin egen hemmelighet.

Ikke mer enn ti minutter å gå ned til alle restauranter og atmosfæren ved bryggene har ekteparet Darby kreert noe unikt. I et nydelig gammelt hus har de skapt et hotell med atmosfære og gjestfrihet - det er som å være hos noen man har kjent lenge. Rommet og badet var deilig og frokosten, som blir inntatt i spisestuen, den beste vi fikk noe sted på vår reise rundt på Vestlandet.

Stedet må oppleves! Og selvsagt anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, JosteinJ
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig og rolig sted, med fin beliggenhet i forhold til byen. Huset er en opplevelse i seg selv med innredning fra alle verdensdeler. Det er også en flott solterrasse som kan brukes fritt. Vertskapet skaper en lun fin atmosfære og ønsker det beste for sine gjester. Takk for en fin helg

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, 979hannes
Anmeldt 13. mai 2020 via mobile enheter

I år er det mange som vil feriere innenlands. Da er det kanskje også fint å krydre ferien med litt ekstra. Stavanger er en flott by med mange attraksjoner og opplevelser så kan virkelig anbefales som en fin destinasjon for en ferie. Kryderet jeg tenker på er å bo på Darbys in. Et helt unikt sted med stor personlig sjel, og et fantastisk vertskap som tilbyr sitt hjem i engelsk stil som er både gjenomført og unikt.
God sommer

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 215perh
Anmeldt 15. mars 2020 via mobile enheter

Ett opphold her er garantert ett man vil huske med positivt fortegn. Et hus med sjarm, høy kvalitet og et fantastisk vertskap.

Frokosten må oppleves, man føler seg godt ivaretatt, ja nesten kongelig, når frokosten serveres.

Topp score på renhold og kvalitet på rommet.

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, TrygveK
Anmeldt 31. oktober 2019 via mobile enheter

Vi kom sent om kvelden, og ble møtt av en kjempehyggelig vertinne.
Her er det dype tepper og lenestoler, og fantastisk deilige senger.
Og så er det frokosten....blant de beste jeg har fått.
I tillegg er begge vertene utrolig hyggelige.
Det eneste problemet med stedet er at det kan bli fort fullt, fordi de ikke har så mange rom.
Jeg vil bo der også neste gang jeg skal til Stavanger.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Anne R