eDreamsUSD 176
FindHotelUSD 176
TripadvisorUSD 176
Etrip
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service. Vi ankom flere timer etter midnatt med to sovende barn. Ble møtt med omsorg og et stort smil.

Rause, gode rom. Nydelig frokost i elegant spisestue. Koselig å prate med de andre gjestene.

Neste gang blir vi langt lengre!

Takk, Linn K
Anmeldt 6. juli 2021

Darby's inn er et veldig sjarmerende hus i stille og fredelige omgivelser. Vertskapet var utrolig imøtekommende og hyggelige, og vi ble servert den beste frokosten på hele vår reise i Rogaland!
Dette anbefaler vi til alle vi kjenner, og vi kommer mer enn gjerne tilbake.

Med hilsen fra de 4 Bergens damene

Takk, Happiness797281
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Ved et rent tilfelle booket vi to netter på Darbys. Vi ble møtt av vertinnen og geleidet opp til et meget vakkert rom. Resten av huset er som å komme inn i en engelsk herrskapsbolig med aner til Asia og ikke minst Singapore. Meget god frokost og for en spise stue. Bildene lyver ikke. Huset ligger kun 10 minutter unna sentrum og allikevel vekk fra all støy. Anbefales på dt sterkeste!!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, jorn tore w
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Dette fantastiske overnatting stedet er en gjemt perle. Nydelig og unike rom, deilig frokost og veldig sentral beliggenhet. Kommer gjerne igjen. Tusen takk til de hyggelig vertene som gjorde dette oppholdet til en opplevelse i seg selv. Mvh Tone Møller Svendsen og Tom Erik Svendsen

1  Takk, tonem48
Anmeldt 14. juli 2020

En helt utrolig opplevelse privat hus som oser av sjarm og svunnen tid flott vertskap frokost når du ønsker detkanvirkelig anbefales ❤️❤️Her kommer vi igjen
Ikke langt å gå til sentrum
5 flotte røm som de leier ut

Takk, orht